tinanielsen

Lyserøde crinone

6 indlæg i dette emne

Har fået lagt ægget op i torsdags og har oplevet næsten hver dag at crinone rester var lyserøde. Kunne godt forstå det, et par dage efter ægoplægning, men altså nu er jeg i 6 dage. Jeg bløder ikke, men crinone rester var bare lyserøde ikke hele tiden men ind i mellem, hvad sker der for det? Har også haft hovedpine og svimmelhed de sidste 4 dage og er så trætte..:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fået lagt ægget op i torsdags og har oplevet næsten hver dag at crinone rester var lyserøde. Kunne godt forstå det, et par dage efter ægoplægning, men altså nu er jeg i 6 dage. Jeg bløder ikke, men crinone rester var bare lyserøde ikke hele tiden men ind i mellem, hvad sker der for det? Har også haft hovedpine og svimmelhed de sidste 4 dage og er så trætte..:(

Crinone kan skifte farve uden det har en negativ betydning. Da jeg dk crinone sidst var det også lyserødt nogle gang, jeg var gravid, men det gik desværre i stå i 6 uge ca.

:goodluck med rugeriet :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Katrine skriver, så kan crinone skifte farve uden det har nogen betydning. Det har noget med pH værdien at gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bruger hylster så kan det også være du irriterer slimhinden så meget at du får små blødninger og det farver det let lyserødt.

Behøver ikke betyde noget overhovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bruger hylster så kan det også være du irriterer slimhinden så meget at du får små blødninger og det farver det let lyserødt.

Behøver ikke betyde noget overhovedet

Hylster? Crinone er da en pipette dims med creme i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres svar.. Nu kan jeg slappe mere af og fortsætte med rugeriet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER