Guest

Oktober testgruppe -1 G 6 M -4 venter

97 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne starte en ny testgruppe og fejre jeg endelig har en jordisk chance for at være med i opløbet :loveshower

Venter: :glad

Gravid:  :stork

Mens:  :gal

Håber vi er mange der bliver gravide

1 okt Miranda :glad 
2 okt
3 okt
4 okt
5 okt Tinanielsen  :gal
6 okt
7 okt
8 okt Helle 81  :gal
9 okt Drewniak  :gal
10 okt Zikla  :gal
11 okt
12 okt SaSS  :gal
13 okt
14 okt
15 okt
16 okt
17 okt
18 okt
19 okt Jensen86 :glad MillySilly  :stork
20 okt FruAnd15 :glad og Sofus08  :gal
21 okt
22 okt
23 okt
24 okt
25 okt
26 okt
27 okt
28 okt
29 okt NSEllekilde   :glad
30 okt
31 okt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal jo (forhåbentlig) ikke være med, men vil lige sende en hel masse :bd og hep afsted i din retning. Kan godt forstå at du er begejstret og glæder dig :) Jeg håber virkelig inderligt for dig, at du står med to fine, smukke streger den 8. :kuller Hvis, så kommer vi vel faktisk i tg sammen; det kunne altså være hyggeligt :yay

 

Og rigtig meget held og lykke, til alle andre der kommer til også selvfølgelig :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med, men jeg er endnu ikke sikker på hvornår jeg har æl og test dag. Det bliver sikkert i den sidste halvdel af måneden. Jeg glæder mig til at være med i en testgruppe:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville rigtig gerne være med igen, men tror ikke at vores barn bliver til i denne cyklus. 

I følge alle mine apps og min kalender så falder ÆL omkring den 6. og min mand skal på jobrejse den 5-6-7. Så har ikke de store forhåbninger denne omgang.

 

Men jeg ønsker alle al mulig held og lykke på lagnerne og vender stærkt tilbage i næste omgang :-)

 

:Bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har denne cyklus drille mig gevaldig meget... Igår fik jeg en Mega positiv ÆL test og regner og håber på ÆL i morgen... Så jeg er med i opløbet og håber på at mens holder sig udenfor og at en positiv G test og en blivende graviditet....

 

Testdag: 10 oktober:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus driller mig gevaldigt, men jeg håber ægløsning snart dukker op, hvis den ikke har været der. Der kommer farve på ægløsningstestene, men ikke så de er tæt på at være positive. Indtil videre må du gerne sætte min testdag til d. 12. Oktober

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med, men jeg er endnu ikke sikker på hvornår jeg har æl og test dag. Det bliver sikkert i den sidste halvdel af måneden. Jeg glæder mig til at være med i en testgruppe:-)

 

Hvilken dag skal jeg så sætte dig på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville rigtig gerne være med igen, men tror ikke at vores barn bliver til i denne cyklus. 

I følge alle mine apps og min kalender så falder ÆL omkring den 6. og min mand skal på jobrejse den 5-6-7. Så har ikke de store forhåbninger denne omgang.

 

Men jeg ønsker alle al mulig held og lykke på lagnerne og vender stærkt tilbage i næste omgang :-)

 

:bd

 

Har sat dig på den 20 - 14 dage efter den 6. Du må bare hoppe på ham om morgenen inden han rejser. Sædceller kan jo holde sig i live op til 5 dage efter man har haft sex så aldrig sig aldrig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har denne cyklus drille mig gevaldig meget... Igår fik jeg en Mega positiv ÆL test og regner og håber på ÆL i morgen... Så jeg er med i opløbet og håber på at mens holder sig udenfor og at en positiv G test og en blivende graviditet....

 

Testdag: 10 oktober:-)

Du er sat på og held og lykke :goodluck:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal jo (forhåbentlig) ikke være med, men vil lige sende en hel masse :bd og hep afsted i din retning. Kan godt forstå at du er begejstret og glæder dig :) Jeg håber virkelig inderligt for dig, at du står med to fine, smukke streger den 8. :kuller Hvis, så kommer vi vel faktisk i tg sammen; det kunne altså være hyggeligt :yay

 

Og rigtig meget held og lykke, til alle andre der kommer til også selvfølgelig :goodluck

 

Du har bare at fise videre til en terminsgruppe..... Du er udelukket. Basta.... .Du er gravid :loveshower

Og ja kunne være super hyggeligt hvis vi endte i samme TG :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, selvom jeg egentligt allerede er mega træt af at der bare ikke sker noget. Synes alle andre end mig bliver gravide :blush

20. oktober, kom så!! Og held og lykke til jer andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sat på og held og lykke :goodluck:

Jeg nejer og siger tak:-) Og i lige måde;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken dag skal jeg så sætte dig på?

Jeg prøver med den 19:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sat dig på den 20 - 14 dage efter den 6. Du må bare hoppe på ham om morgenen inden han rejser. Sædceller kan jo holde sig i live op til 5 dage efter man har haft sex så aldrig sig aldrig.

Tak du er sød :-)

Jeg springer ham, ingen tvivl om det, menvil ikke blive skuffet i denne omgang hvis mens kommer

:bd til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med på den 25.oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med på den 25.oktober :)

Så burde den også være der... Så vi kan følges ad!!! Krydser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det er lige gået op for at jeg IGEN ikke kan være med, da jeg max når at snydeteste i oktober, da tidligste insemineringsdag er d. 18 oktober. Men MASSER af babydust til alle jer andre, og nøøøj hvor jeg glæder mig til at teste med i november!

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ÆL omkring 24.- 25. Så smid mig på til den 9. Oktober..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, selvom jeg egentligt allerede er mega træt af at der bare ikke sker noget. Synes alle andre end mig bliver gravide :blush

20. oktober, kom så!! Og held og lykke til jer andre!

 

Du er sat på og held og lykke :goodluck:

 

Det skal nok lykkes 

 

Jeg prøver med den 19:-)

 

Du er sat på :goodluck

 

Jeg vil gerne være med på den 25.oktober :)

 

Du er sat på :goodluck:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det er lige gået op for at jeg IGEN ikke kan være med, da jeg max når at snydeteste i oktober, da tidligste insemineringsdag er d. 18 oktober. Men MASSER af babydust til alle jer andre, og nøøøj hvor jeg glæder mig til at teste med i november!

:bd :bd :bd :bd

 

Øv - men så må du hoppe med i november 

 

 

Jeg havde ÆL omkring 24.- 25. Så smid mig på til den 9. Oktober..

Alt held og lykke til jer andre..

 

Så er du på :glad :goodluck:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der opdateret - hvis jeg mangler nogle så sig lige til....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg være med. Har testdag d. 1. oktober. Smed P-pillerne for et år siden og håber virkelig den er der denne gang.

Havde forventet mens i weekenden, men den er ikke rigtig dukket op endnu og håber den bliver væk.

Har snydetestet i dag, desværre negativ, men det er jo stadig tidligt. Regner ikke med at teste igen før testdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg være med. Har testdag d. 1. oktober. Smed P-pillerne for et år siden og håber virkelig den er der denne gang.

Havde forventet mens i weekenden, men den er ikke rigtig dukket op endnu og håber den bliver væk.

Har snydetestet i dag, desværre negativ, men det er jo stadig tidligt. Regner ikke med at teste igen før testdag.

 

Selvfølgelig kan du være med - du sættes på om et øjeblik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, er ny herinde (har været på BX tidligere da jeg fik min søn for 6 år siden) - vil gerne på til d. 19 ! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der bliver denne gang. Min test var negativ i morges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER