Dorthealund

John Dræby og andre gyn, IUI.

3 indlæg i dette emne

Første gang jeg melder mig på banen i dette fora, helt mærkeligt. Har ellers kun begået mig i "Vil gerne være gravid" (for noget tid siden, havde lige brug for en pause), men nu ser det ud til at der snart skal ske noget :yay

 

Planen er at vi starter IUI efter efterårsferien.. Jeg har helt ondt i maven af spænding, stress og nervøsitet.. :)

 

Efter 1. samtale ved gyn. fik jeg af vide at jeg skulle tabe mig 10 kg mere (havde allerede smidt 9.5 kg). De er nu smidt, vejer lidt under kravet han satte.. Men nu kommer min nervøsitet ind i billedet.. Nu skal jeg ind til sygeplejersken og ha recept, vejledning osv.

Men vil hun kontrolveje mig?? Jeg VED at jeg vejer det jeg skal, men afhængig af tid på dagen, om jeg har været på wc (ja, undskyld), om jeg har min mens (hvilket der vil være stor sandsynlighed for at jeg har). Så kan jeg sagtens veje 0-2000 gram over.. Især ved mens tager jeg altid 1-2 kg på. Hvilket jo er helt normalt..

 

Men jeg er så bange for at hun så vil sige at så kan vi ikke starte endnu.. Jeg ved at jeg er hvor jeg skal være, og jeg vil kæmpe for at smide 1 eller 2 kg mere inden jeg skal derind, men min hjerne kan simpelthen ikke slippe tanken og skrækken.

 

Så, er der nogen der ved om de kontrolvejer, enten der hvor jeg er, John Dræby i Odense, eller andre steder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved intet - men har brugt John Dræby i forbindelse med andre ting, og han er SÅ fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved intet - men har brugt John Dræby i forbindelse med andre ting, og han er SÅ fantastisk!

Har været ved ham 2 gange i forbindelse med konstatering af PCO og gennemskylning af æggeledere, og har bestemt indtrykket af en sympatisk mand der ved hvad han laver.. Har hørt han kan gøre en radiator gravid, så ser frem til at starte i behandling hos ham.. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER