Guest

Februars mavebilleder

166 indlæg i dette emne

Hvad siger I? Skal vi til at igang med at vise maverne lidt frem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja! God ide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en god ide... men kan simpelthen ikke finde ud af det med billeder.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet at vise frem. Ser stadig bare fed ud. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Upload billeder til Imgur og vælg BBcode - sæt ind i besvarelsen. Det er meget enkelt når man kan det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, og jeg glemte det så fuldstændig igen :D

Nå, det må lige vente til senere, når jeg ikke sidder i bussen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Upload billeder til Imgur og vælg BBcode - sæt ind i besvarelsen. Det er meget enkelt når man kan det. :)

Det tror jeg gerne. :) men er en dør til sådan noget teknisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo så downloadet den dwr imgur-app. Og jeg kan altså IKKE finde nogle koder at vælge imellem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min Imgur-app er der, når man har uploadet/klikket på billedet, noget der hedder "get embed codes". Der kan man vælge BBcode som starter med [img og så noget link-kode. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i tirsdags (15+5) klokken meget tidlig morgen, inden jeg har spist noget som helst. Om aftenen er den over dobbelt så stor. Det må jeg egentlig hellere tage billede af som sammenligning :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mave, lollerberg! :kuller

Jeg er vildt misundelig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mave, lollerberg! :kuller

Jeg er vildt misundelig. :D

Hvor er du sød. Og tak :)

 

Det er nok mest mor og ikke så meget baby, der fylder, men elsker nu maven alligevel :loveshower

 

Må vi se din fine mave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen mave at vise frem. ;)

Man kan slet ikke se noget endnu. Jeg er selv i tvivl om hvorvidt jeg kan mærke livmoderen når jeg trykker til på dellen. :D

Så jeg ser altså stadig bare tyk ud. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen mave at vise frem. ;)

Man kan slet ikke se noget endnu. Jeg er selv i tvivl om hvorvidt jeg kan mærke livmoderen når jeg trykker til på dellen. :D

Så jeg ser altså stadig bare tyk ud. ;)

Jeg ser sgu også tyk ud ;) Men vælger alligevel at fremhæve maven, for lidt af det er altså også baby :D

 

Jeg er sikker på, at du er rigtig fin (og måske lidt selvkritisk, som man jo gerne er). Og jeg vil glæde mig til at se billeder fra dig en dag, når du får lyst. Jeg er helt 100% sikker på, at du har en smuk smuk mave, selvom du måske ikke føler det sådan.

 

Jeg kan for øvrigt også godt mærke forskel denne gang i forhold til første gang. Jeg er blevet stor langt hurtigere. Sidst var jeg også noget mere uformelig til jeg var et godt stykke henne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahr, du har en fin, rund mave. Jeg har stadig sådan en "to-dellet" mave, delt ved navlen, hvor den nederste på ingen måder er rundet. Den er stadig bare flommet.

Jeg er sikker på, at det nok skal komme om nogle uger. :)

Lige nu kan jeg vitterligt ikke se forskel fra før jeg blev gravid. Det er ikke forfængelighed eller noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer lige pludselig, er jeg sikker på. Går du i ventetøj egentlig? Det synes jeg har rigtig meget betydning for mavens runding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg kan uden problemer passe alt mit normale tøj, så har slet ikke overvejet ventetøj. Måske skulle jeg begynde at investere i noget. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordelen ved ventetøj er jo at det ikke skærer maven midtover, så synes klart du skal prøve det.

Tror jeg har gået i ventetøj siden uge 6 :D Kunne bare slet ikke have der sad noget og strammede på maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, her er et hurtigt billede taget oppefra, når jeg sidder / ligger i sofaen. Man kan tydeligt se delle 1 og 2. :D

De deler sig helt fint på midten uanset hvilket tøj jeg har på. ;)

Jeg kan sagtens komme til at se gravid ud med det rette snit, men så er det bare deller forklædt som gravid mave. :D

9bzrZ2r.png

Men jeg lover at lægge billeder op når man kan se, at der er en baby inde bag polstringen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, mit er altså også delle :D Men du er altså fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det en fin mave, lollerberg!

Man kan tydeligt se den er vokset siden det sidste billede du lagde op. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot Lollerberg :loveshower

Vi skal til MD i morgen. Forhåbentlig kan vi offentliggøre en sund og rask bebs på facebook, og SÅ kommer der også billede ;) er så dårlig til at huske at få taget billeder, selvom jeg gerne ville ved hver uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

17+6 fra imorges

rCYJuJ4.jpg

 

Ih, du er så pæn smukke :) Og sikke en fin mave :biglove Den er da bare helt som den skal være, når man faktisk er 17+6. Så fik jeg lige svaret på, præcis hvor gravid jeg egentlig render rundt og ser ud når jeg er oppustet, selvom jeg ikke er det: 

 

Oppustet.jpg

 

Du ser nu mere gravid ud og jeg bare lidt mere kageglad ud, men synes alligevel at forskellen godt måtte være lidt større :unsure :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER