baby15

Magne ville til verden ❤️

8 indlæg i dette emne

Jeg vil dele min fødsel med jer. Den har påvirket mig helt vildt, når jeg tænker på den, får jeg grædt! Det fik simpelhen for stærkt for mig.

Magne er født den 12 august kl 17.30. 38+4.

Min morgen forløber planmæssigt, får afleveret Lukas på 7 år i skole, hjem og slappe af. Inden jeg skal vasketøj.

Jeg skal til lægen kl 11.45, vi snakker bla. Om, at "lillebror" kan komme når som helst, jeg giver udtryk for, at så stillestående alt står går der vil en uges tid!

Ved 13 tiden er jeg nede og handle - lidt plukveer, men meget normalt for mig!

Ved 14 tiden bider de plukveer og jeg er i gang med vasketøjet - det går op for mig, at der er mere bid i bækkenbunden end normalt.

Kl 15 ringer jeg til min kæreste, for at fortælle han må hente Lukas, da mine plukveer driller og jeg forventer der kan ske noget i nat.

Jeg henter en vetæller ( bare for sjov) - den viser jeg har "pluk"-veer hvert 2 minut med 1 minut varighed. Men så længe vandet ikke er gået, sker der ingenting! (Mente jeg)

Kl 16.20 kommer min kæreste hjem, jeg har lige lagt mig under dynen, det er gået op mig mig, at de der "pluk-veer" er veer og de gør ondt, men kun i bækkenet!

Min kæreste får ringet til JM, og aftaler vi nok må komme, eftersom min første er født på 4 timer efter vandafgang.

Lukas blev afsat til en veninde, som skulle hente Lukas inden fritidshjemmet lukkede kl 16.45.

Kl 17 ankommer vi på fødegangen. Jeg stortuder (forstår ikke hvorfor, lidt bange fordi det virkelig hør ondt, hvilket det ikke gjorde med Lukas )

JM, mærker og siger med et smil " 9 cm åben"

Jeg tuder mellem en ve og kan ikke ligge jeg vil stå!

Kl 17.15 siger min JM - jeg bare må presse for er 10 cm åben!!!!!!!!!!

Åh!!!!! Ellers kunne JM tage vandet, så ville han komme ud med vandet!

(Lyder legende let men krav: du skal op og ligge!!!! Det kunne jeg ikke!!!)

Jeg bestemte mig for at JM var sindsyg og skulle holde sin kæft og hjælpe mig med at føde stående.

Kl 17.29 fødes hovedet i fosterhinde og JM tager vandet og amALLE smerter forsvandt..

Kl 17.30 er Magne i mine arme og tog ham selv og vil aldrig slippe ham igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en hurtig fødsel

Men stort tillykke med Magne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hurtig fødsel...

Stort tillykke med prinsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en fødsel! Kan godt forstå du ikke lige kunne følge med..

Stort tillykke med ham og sikke et dejligt navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en hurtig fødsel 

Stort tillykke med Magne  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger :)

Henriette mange tak - vi er selv ret vilde med navnet, dog mødt med forskellige meninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw sikke en hurtig fødsel. Håber I alle har godt og Lukas nyder hans nye titel :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det gik stærkt! Kan godt forstå du ikke kunne følge med. Stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER