Camilla_krøier

Easylift eller lign bilsikre løsninger

7 indlæg i dette emne

Nå totalt åndsvagt, men her en måned før termin begynder jeg lige pludselig at overveje om vores autostol "er god nok" eller om man bør leje sådan en easylift de første par måneder....

Det er ikke fordi vi kører sindsygt meget, men når vi gør så er det jo mange gange lidt længere ture fordi vi har familie og venner spredt ud over hele landet....

Baby må jo kun sidde i autostol i max 20 min, men på den anden side så skal hun måske alligevel op til mig og evt amme med ca samme interval så det giver måske sig selv?

Nå gode erfaringer for og imod det ene og det andet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De må gerne sidde længere tid end 20 min. i autostol en gang imellem, bare det ikke er hver dag.. Vi har 2 timer ned til mine forældre og har aldrig haft andet end autostol og det har drengene ikke taget skade af.. De har faktisk bare sovet på hele turen, så vi har ikke engang holdt pause.. Så hvis det kun er engang imellem I skal på de ture, så ville jeg spare de penge og holde pauser på turen i stedet for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lejede en Rømer babysleeper i baby Sam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må gerne sidde længere tid end 20 min. i autostol en gang imellem, bare det ikke er hver dag.. Vi har 2 timer ned til mine forældre og har aldrig haft andet end autostol og det har drengene ikke taget skade af.. De har faktisk bare sovet på hele turen, så vi har ikke engang holdt pause.. Så hvis det kun er engang imellem I skal på de ture, så ville jeg spare de penge og holde pauser på turen i stedet for :)

Vi har også kun autostol. Og vi har cirka tyve minutter til nærmede handle mulighed. Og vi har fået at vide at vores sp at det er i orden at han sidder deri mere end de tyve minutter. Fordi ellers er vi meget fanget ude på landet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker.... Somme tider tænker man bare for meget over tingene ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker.... Somme tider tænker man bare for meget over tingene ;-)

Men det er jo kun fordi du vil den lille det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er jo kun fordi du vil den lille det godt :)

Absolut :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER