Fru SP

Jer der har rejst med børn

9 indlæg i dette emne

Hvor har I været henne?

Vi snakker om at tage til Thailand, Bali eller de kanariske øer - men mangler nogle tips..

Så hvis nogle kan give tips til gode områder/øer/hoteller osv, så sig endelig frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil i hvert fald anbefale jer ikke at spare på flyrejser; altså at vælge et godt flyselskab med god plads og alt efter hvornår I vil rejse, sørge for en babylift i flyet til Albert. Det var i hvert fald guld værd, da vi fløj til Thailand. Jeg vil også sørge for at kunne flyve så direkte så muligt, altså ikke have for mange mellemlandinger, da det godt kan ødelægge ens soverytme, hvis man fx skal til Thailand. (giver det mening?)

 

Vi var i Phuket; det vil jeg ikke anbefale, hvis man gerne vil bade i havet. Derimod er Ko Chang fantastisk til små børn, da der er meget lavvande, så de skal løbe laaaangt ud før de ikke kan bunde. Der har min faster og onkel været en del gange, og der kunne vi godt tænke os at komme til - på et tidspunkt... ;)

 

Bali og De kanariske øer lyder også lækkert, men det ved jeg ikke noget om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Godt at vide med Phuket - det var præcis sådan noget jeg er interesseret i..

Jeg tjekker Ko Chang :kiss

Vi vil helt bestemt have så kort transport tid og færrest skift som muligt og meget gerne en lift til Albert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Long Beach på Koh Lanta siger min faster og onkel også lige er rigtig god; det er måske lidt nemmere at komme til ift Koh Chang. Der er rigtig gode snorkelture, som Edith godt kunne få meget ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Long Beach på Koh Lanta siger min faster og onkel også lige er rigtig god; det er måske lidt nemmere at komme til ift Koh Chang. Der er rigtig gode snorkelture, som Edith godt kunne få meget ud af :)

Fedt! Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på sunwing fañabé Beach på Tenerife, og det var virkelig godt. Omgivelserne er forholdsvis kedelige, men hotellet er super til små børn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på sunwing fañabé Beach på Tenerife, og det var virkelig godt. Omgivelserne er forholdsvis kedelige, men hotellet er super til små børn!

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår på året skal det være?

 

Hvis det er indenfor sæsonen vil jeg slå et slag for Mallorca, Alcudia, hvor der er varmt helt ind i oktober jo.

 

Der er en fantastisk strand, som er meget lavvandet og derfor meget børnevenlig.

Flyveturen tager kun 3 timer, så det er også et stort plus. Jeg har været på Mallorca mange gange nu, og er helt forelsket i stedet, man behøver ikke kun opholde sig på hotellerne og spise all inclusive, der er masser af lækre restauranter i Alcudia til meget rimelige priser, hvis man vil gå ud også (jeg giver dig gerne en liste over vores yndlingssteder dernede).

 

Jeg har været på Mallorca, Alcudia 2 gange i år

En gang har jeg boet på Sunwing Alcudia, der ligger lige ned til stranden og som jo er ekstremt målrettet mod børnefamilier med miniland og andet underholdning.

Sunwing består af flere forskellige bygninger, vi boede i den store hovedbygning men blev enige om dernede, at vi egentlig nok hellere ville have boet i en af de andre lidt mere rolige bygninger.

Den anden gang boede vi på Seaclub Alcudia der lå lidt længere væk fra strand og by, også et godt hotel også med miniland og underholdning, der breder sig ud over et ret stort område fordi alle bygninger kun er 2 etager, og der for virker det ret stille og roligt.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på sunwing fañabé Beach på Tenerife, og det var virkelig godt. Omgivelserne er forholdsvis kedelige, men hotellet er super til små børn!

Denne her kan jeg kun tilslutte mig - og Mallorca, Alcudia også ;) Har været begge steder og det var bare fantastisk!

Sunwing hoteller er i det hele taget et KÆMPE hit når man har små børn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER