chris27

3 forsøg IUI - har brug for en solstråle historie

49 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Min mand og jeg har haft en pause med behandling siden marts, da vi skulle holde bryllup i april. Dette uden ekstra hormoner, da jeg syntes de er hård kost.

Nu skal vi så igang med 3 og sidste forsøg. Har forsøgt at holde mig fra alkohol, kaffe, smøger og alt det der, men kan mærke at kamp gejsten er helt væk.

Tror det er fordi det er tredje forsøg og andre er mislykkeds. Har allerede tjekket ventetid på IVF og den er laaaaang! Det skal lige siges at vi startede behandling fordi vi havde forsøgt 2 år og at min man umiddelbart har moderat nedsat kvalitet, men ved IUI har afleveret primo prøver. Men hvor er det træls at det ikke vil lykkedes :-(

Kan i ikke komme med Jeres gode råd, solstråle historie eller hvad som helst der kan peppe mit humør lidt op ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ingen solstråle historie ifht IUI... MEN efter vores 3 IUI gik vi videre til ICSI og her blev jeg gravid i første forsøg ... Nu 5+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi er også i gang med 3. forsøg. Vi har også holdt pause siden marts, grundet hormonerbivirkninger.

Håber at dette er lykkens gang. Oker næsten ikke IVF. Så desværre ingen god historie her fra, bare et kram og fortælle at du ikke er alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ICSI? Alle de forkortelse gør mig godt forvirret.

Er virkelig begyndt at tvivle på om IUI overhovedet virker og syntes de hormoner er noget farlig stads. De gør mig helt ved siden af mig selv, samt alle løgn historierne på job når man skal rende til scanning.

På Hvidovre hospital er der 16 ugers vente tid til samtale og 12 uger til behandling :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid i 4. IUI forsøg, de tre første var i min egen cyklus altså uden hormoner, 4. gang og her var det lykkens gang, var med mild hormon behandling, hvilket gav tvillinger. Jeg mener, at IUI var på 2 millioner sædceller, så altså meget nedsat kvalitet og vi fik faktisk en henvisning til ferilitetsklinik i det forsøg, fordi sædkvaliteten var så lav, men det blev jo så ikke nødvendigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor det hjælper med lidt gode historie. Skal have første scanning idag og vi krydser fingre. :-)

Tænk at det skulle være så svært at lave sir drømme barn :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ICSI? Alle de forkortelse gør mig godt forvirret.

Er virkelig begyndt at tvivle på om IUI overhovedet virker og syntes de hormoner er noget farlig stads. De gør mig helt ved siden af mig selv, samt alle løgn historierne på job når man skal rende til scanning.

På Hvidovre hospital er der 16 ugers vente tid til samtale og 12 uger til behandling :-(

http://www.babyklar.dk/forum/9/hvad-betyder-forkortelserne.html/

IUI virker til et vist punkt, men min gynækolog nævnte da for os, at det ikke var ligefrem svimlende odds, det gav.. Min mands sædkvalitet er mildest talt ikke imponerende...

Første barn: 1,5 års forsøg selv. Ét IUI uden resultat, og et IUI, der blev til IVF på grund af for mange modnede æg. det gav ét æg, der dette sig, og han fyldte to i onsdags :kuller

Næste barn: cirka et års blandede egne forsøg og fem forgæves IUI - og da jeg så skulle melde mig til IVF på Trianglen efter introsamtale, så kom menstruationen ikke - vores lille spontane mirakel har forventet ankomst i slutningen af oktober :wub

Aldrig give op! :)

Edit: Jeg var heldig med ikke at blive dårlig af hormonerne, så det er nemt for mig at sige, men: Skulle det blive til ivf, så er det godt nok en barsk omgang, men til gengæld er odds'ne rigtig gode på IVF-behandlinger - det skal nok gå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste hormon pille tager idag. Halleluja!!! Scanning torsdag og forhåbentlig inseminering næste uge. Krydser hvad der kan krydses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hele 3 solstråle historier med iui du må hører om..

Min datter på 6 år er lavet i 4 iui forsøg.

Min søn på 2 år er lavet i 7 iui forsøg.

Og lillebror i maven er også lavet i 7 iui forsøg.

Vi gjorde det at vi fik behandling i de private-der er nemlig ingen ventetid..dog koster det lidt penge.. Men det er bare det hele værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle Jeres historier ;-)

Var til scanning i torsdag og havde et 1 stort æg. Blev lidt slået ud, da jeg de andre gange har haft 7 styks. Men lægen sagde at det ikke nødvendigvis var dårligt, så længe det var et godt æg.

Så Ovittrelle igår og inseminering imorgen formiddag. Idag har været sløv og skulle have en lille lur, men endte med at sove næsten 3 timer. Ups! En bivirkning for mig murren, øget udflåd og TRÆT med TRÆT på!

Men send lidt god karma afsted imorgen. Ved Gud hvor jeg dog håber det lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle Jeres historier ;-)

Var til scanning i torsdag og havde et 1 stort æg. Blev lidt slået ud, da jeg de andre gange har haft 7 styks. Men lægen sagde at det ikke nødvendigvis var dårligt, så længe det var et godt æg.

Så Ovittrelle igår og inseminering imorgen formiddag. Idag har været sløv og skulle have en lille lur, men endte med at sove næsten 3 timer. Ups! En bivirkning for mig murren, øget udflåd og TRÆT med TRÆT på!

Men send lidt god karma afsted imorgen. Ved Gud hvor jeg dog håber det lykkes.

Masser af :bd din vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle Jeres historier ;-)

Var til scanning i torsdag og havde et 1 stort æg. Blev lidt slået ud, da jeg de andre gange har haft 7 styks. Men lægen sagde at det ikke nødvendigvis var dårligt, så længe det var et godt æg.

Så Ovittrelle igår og inseminering imorgen formiddag. Idag har været sløv og skulle have en lille lur, men endte med at sove næsten 3 timer. Ups! En bivirkning for mig murren, øget udflåd og TRÆT med TRÆT på!

Men send lidt god karma afsted imorgen. Ved Gud hvor jeg dog håber det lykkes.

 

Sender dig lige lidt :bd og krydser fingre for i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for det er gået godt i dag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det gået godt i dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen,

Igår havde jeg simpelthen så ondt at jeg næsten ikke kunne sidde ned, så Ovittrelle virkede og jeg havde i den grad ægløsning. For første gang skinnede solen da jeg kom til klinikken og jeg blev insemineret uden problemer ;-)

De har de andre gange haft lidt svært ved at få passage. Og manden havde afleveret en prøve med 60 millioner gode celler ;-)

De kaldte ham mester tyr! Hehe.

Det er meget mærkeligt for den umiddelbare grund til at vi skal have hjælp, er fordi han har moderat nedsat kvalitet, men sidste gang afleverede han en prøve med 75 millioner og 60 denne gang!!

Vi krydser fingre de næste 14 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen,

Igår havde jeg simpelthen så ondt at jeg næsten ikke kunne sidde ned, så Ovittrelle virkede og jeg havde i den grad ægløsning. For første gang skinnede solen da jeg kom til klinikken og jeg blev insemineret uden problemer ;-)

De har de andre gange haft lidt svært ved at få passage. Og manden havde afleveret en prøve med 60 millioner gode celler ;-)

De kaldte ham mester tyr! Hehe.

Det er meget mærkeligt for den umiddelbare grund til at vi skal have hjælp, er fordi han har moderat nedsat kvalitet, men sidste gang afleverede han en prøve med 75 millioner og 60 denne gang!!

Vi krydser fingre de næste 14 dage

:yay hvor dejligt :glad jeg tænker heller ikke lige 60 og 75 millioner er moderat nedsat :LOL mester af :bd :bd din vej de næste 14 dage :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også lige med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender også lige en masse babydust afsted :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde alle sammen ;-)

Forsøger at fjerne fokus ved at fokusere på salg af lejlighed og hus kig istedet :-p

Vi krydser også alt hvad der kan krydses.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af Jer der har været ude for at en bivirkninger ved behandling er hår tab, samt at håret mister glans?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af Jer der har været ude for at en bivirkninger ved behandling er hår tab, samt at håret mister glans?

Jeg har fået hormoner 1 gang i forbindelse med ICSI / reagensglas behandling, det påvirkede ikke mit hår.

Håber det er forbigående. Jeg fælder generelt i perioder meget.

Hvordan går det efter inseminationen? :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går som sådan godt nok. Er dog lidt øm og ufattelig træt denne gang :-(

Men heldigvis tænker jeg ikke så meget på det som de andre gange. Om det så er fordi vi er igang med at kigge efter hus og sælge vores lejlighed, eller om det er fordi vi har mistet lidt troen på det, ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt hjerte banken.

Skal teste på mandag, men har lige opdaget at jeg bløder. Dog ganske ganske lidt. Er det normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt hjerte banken.

Skal teste på mandag, men har lige opdaget at jeg bløder. Dog ganske ganske lidt. Er det normalt?

Jeg har ikke været i IUI behandling, med reagensglas. Altså som udgangspunkt, så vil man jo ikke se blod, men det kan måske være sarte slimhinder :kram2 jeg håber det ikke bliver til mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst lidt og tror det er indbildning.

Det var ganske ganske lidt og så ud som frisk blod. Dog har jeg også en smule svien.

Er det mig der er ved at blive skør?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER