Barbamama

Endnu en tråd om afskedsgave til DP...

9 indlæg i dette emne

Ja, sorry, men jeg håber, at nogle af jer erfarne damer vil hjælpe :lovebk

Vi skal have fundet en gave til vores skønne søde DP, til når Mar stopper.

Brian har opsnappet, at hun er glad for krimier og at hun og manden er glade for at grille. (Og hun har lige arvet en stak bøger af mig, og jeg føler ikke for at give hende grill-ting - så det kan vi ikke bruge til så meget).

Derudover har vi ikke rigtig bemærket noget om stil osv. Så uanset hvad, så skal hun have noget med byttemærke på ;) Derfor skal det også helst kunne købes i en helt almindelig butik, gerne Salling eller Imerco eller whatever.

Jeg vil gerne, at det er noget, der kan stå fremme (a la vase eller lysestager eller andet pynt), men at det IKKE er noget, der sådan signalerer dagpleje eller lignende, men er mere... klassisk? stilrent? anonymt? Håber det giver mening. :) Derfor er jeg heller ikke hooked på fx Willow Tree og lignende.

Vi har tidligere givet hende "forbrugsting", altså blomster, chokolade, bifbiletter o.lign. Så jeg vil gerne at hun her til sidst får noget "varigt", men alligevel så "upersonligt" at det er noget, hun måske kunne have fundet på at købe selv.

Den personlige del "klarer vi" med kortet, som jeg regner med bliver noget med billede og håndaftryk og sådan :)

Budget? Bum bum... Jeg tror, jeg er villig til at det kan koste op til 500, men billigere er også ok ;)

Så hvad kunne det være?

Jeg kan kun komme i tanke om to bud indtil videre:

1. trip trap nisse Valdemar - som alligevel ikke er et reelt bud, da den vist er udgået af produktion :rolleyes

2. kähler vase med sølv striber. Og der har jeg det sådan lidt, at det føles ikke perfekt, men når jeg ikke kender hendes stil, så ved jeg ikke, hvad der evt skulle vippe den af pinden. Jeg er ikke selv kähler fan, og er helt bevidst om, at ikke alle er det, men synes alligevel det er en pæn og neutral vase, og der ville jo som sagt komme byttemærke på...

Hvad siger I? Nogle gode bud? Eller evner til at udvide min horisont evt? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Silke Elia giver sin dagplejer Kähler Love Song vase 'All you need is love'. Synes teksten bare er så rammende. Vasen er oprindelig i creme, men er nu lavet i blå og lyserød også. Vi giver dog bare den creme. Den koster 400 (med mindre man finder den på tilbud) Og så en buket blomster dertil. Derudover får hun et personligt kort, og så pønser jeg på at få Jesper til at lave noget grafisk til legeværelset - har bare ikke fundet på det rette endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har købt et lille kähler lyshus og en lille abe i træ med hænge arme og ben i snor(ikke kaj boysen) men den symbolisere fint min lille abekat... og  så har vi lavet et fint billedkort med billeder fra tiden hos hende ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville også gerne have givet en nisse, men der er ikke lavet en Marius :(

Så tror vi ender med en af de der engle træ figurer og så en af de kähler lyshuse, der kan holde til at stå ude.

Marius har selv lavet et kort. Dvs han har valgt et stykke pap, tegnet på den og sat hjerter på. Det med hjertet tog lidt overhånd, men han har selv lavet den :D Så sætter vi et digt i og en personlig hilsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En Lyngby vase kunne også være en mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt et Bjørn Winblad krus + Urtepotteskjuler (som jeg sætter en orkide i)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres bud :balloons Det der ud til, at jeg stadig er i vase/lysestage/kop-kategorien :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dagplejer får dette :)

rGo8upX.jpg

Marius har selv lavet kortet. Moren har så sørget for, der kom noget i kortet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dagplejer får dette :)

rGo8upX.jpg

Marius har selv lavet kortet. Moren har så sørget for, der kom noget i kortet ;)

Ej det kort er da smadderfint :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER