MamatilJ&M

Barselsflåd

10 indlæg i dette emne

Er de normalt her 8 dage efter fødslen at blødningen er taget til, en del faktisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik at vide af min sp, at det godt kunne svinge i styrke. Men samtidig må det ikke blive meget voldsomt, så skal man lige en tur forbi fg og undersøges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan mærke at det løber ud af mig og fylder et natbind på et par timer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok høre ad om det er normalt. Er der en efterfødselsklinik i Viborg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg også lige at jeg ville ringe og høre ad. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været en tur forbi vagtlægen. Hun tjekkede mit sår som er irriteret og har givet noget eksem. Vi snakkede blødning og hun mente, at min livmoder garanterede arbejdede, men hvis jeg fik tiltagende blødning eller feber ville de høre fra mig igen. Og selvfølgelig hvis det ikke aftager igen. Dog så det ud til det er aftaget lidt igen allerede ved sidste toiletbesøg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været en tur forbi vagtlægen. Hun tjekkede mit sår som er irriteret og har givet noget eksem. Vi snakkede blødning og hun mente, at min livmoder garanterede arbejdede, men hvis jeg fik tiltagende blødning eller feber ville de høre fra mig igen. Og selvfølgelig hvis det ikke aftager igen. Dog så det ud til det er aftaget lidt igen allerede ved sidste toiletbesøg ;)

:super jeg fik at vide, at blødningen ville være mindre og aftage hurtigere efter kejsersnit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super jeg fik at vide, at blødningen ville være mindre og aftage hurtigere efter kejsersnit

Jeg havde bare infektion i livmoderen ved første kejsersnit, så tager ingen chancer mht blødning og betændelse. Men min infektionstal var under 5, så alt tyder på det er ok pt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at få det tjekket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER