Nynne1984

Ynk ynk ynk

34 indlæg i dette emne

Øv bøv jeg tror jeg skal til at være syg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor langt er det nu, du er? Jeg fik en lille smule feber ca ved 3+0 - 3+2, da jeg testede positivt :) Har hørt om flere, der har været småsyge lige op til en positiv test, så tænker at det bestemt ikke behøver være et dårligt tegn :) Det er noget med, at kroppen nedsætter immunforsvaret lidt, så den lille spire ikke bliver bekæmpet og afstødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg er noget så er jeg 3+2 Idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var også småsløj op til jeg testede positiv. Så krydser for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nå nu føler jeg mig ikke sådan syg mere Idag... Nu havde jeg ellers lige nået at tænke at det var en god ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVIS nu man var blevet gravid ville ens bryster så ikke blive ved med at gøre ligeså ondt eller maske endda mere og mere ondt ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg er jo lige blevet gravid og har ikke haft ømme bryster på noget tidspunkt denne gang (det kan jeg godt få op til mens, men det sker ikke hver gang) og jeg fik mens-murren en uges tid før blodprøven skulle tages, så jeg troede faktisk mens var på vej. Jeg har stadig "mens"-murren her en uge efter blodprøven. Det er åbenbart ret normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge dine tanker Nynne. Men jeg tænker, at du også har fået 1000 hormoner, der i lige så høj grad kan lave rav i den i din krop. Jeg tror derfor overhovedet ikke, at du kan regne med de symptomer. Aftagende ømme bryster kan lige så godt være hormonerne på vej ud af kroppen. Men altså, hvor er detbare spændende med dig :) Har du planer om selv at teste før tid, eller vil du vente på BP? Babystøv til dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige her til eftermiddag er det også begyndt at trykke agtigt i understellet. Lidt som når mens virkelig er på vej eller måske endda ER kommet. Det er det dog ikke endnu. Plejer at pletbløde op til mens start. Faktisk helt op til 6 dage inden. Men oftest 3-4 dage inden den starter. Det er der endnu ikke noget af. Men igen det kan Crinonen jo også sætte en stopper for uden det betyder noget !

Jeg kan under ingen omstændigheder vente med at teste til BP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige her til eftermiddag er det også begyndt at trykke agtigt i understellet. Lidt som når mens virkelig er på vej eller måske endda ER kommet. Det er det dog ikke endnu. Plejer at pletbløde op til mens start. Faktisk helt op til 6 dage inden. Men oftest 3-4 dage inden den starter. Det er der endnu ikke noget af. Men igen det kan Crinonen jo også sætte en stopper for uden det betyder noget !

Jeg kan under ingen omstændigheder vente med at teste til BP HAR også allerede testet. dog negativ.

Har du testet for første gange dag? Hvor langt er du 3+3/3+4?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 3+3. Negativ imorges.

Da jeg blev gravid med min søn kunne jeg først teste positiv 4+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 3+3. Negativ imorges.

Da jeg blev gravid med min søn kunne jeg først teste positiv 4+0.

Så er der også masser af tid endnu :kram var du i fertilitetsbehandling dengang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det var jeg ikke ! Der blev jeg gravid i bare 4.cyklus efter p pille stop !

Det var med en anden mand ! Det er DER den ligger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det var jeg ikke ! Der blev jeg gravid i bare 4.cyklus efter p pille stop !

Det var med en anden mand ! Det er DER den ligger

Så er det helt jo også meget nyt, når du har været naturlig gravid, og pludselig er i behandling. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må man sige og ikke mindst fordi det gik så hurtigt sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med negativ test, kan sagtens forstå, at det er lidt af en mavepuster. Men som Katrine siger, så er det jo stadigt meget tidligt!! Meget kan nå at ændre sig endnu. Jeg hepper i hvert fald fortsat på dig!! :yay :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige holde styr på hvilken tråd du bruger :oops hvordan går det hos dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det kan jeg heller ikke selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sitrer helt vildt på mine hænder om morgenen og er ret hurtig sulten... Men det værste er sitren/rysten... Andre der har prøvet det ? Skyldes det også Crinonen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det kan jeg heller ikke selv

Det går fint.

Stadig ingen tegn på menstruation 7-9-13

Det har jeg dog læst mig til OGSÅ kan være crinonens skyld trods den altid plejer at være 28-30 dage og med plet ca 3-4 dage inden !

Prøver at fremtvinge et lille håb

Dejligt det går fint :) ingen tegn på mens kan vi lide :super da jeg fik crinone var det også i frisk forsøg, der blev jeg jo gravid, så kan ikke være behjælpelig med om crinone kan påvirke :chin:

Får det ikke ved fryseæg. Jeg hepper på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sitrer helt vildt på mine hænder om morgenen og er ret hurtig sulten... Men det værste er sitren/rysten... Andre der har prøvet det ? Skyldes det også Crinonen ?

Jeg var mega sulten om morgenen da jeg fik crinone, men det er jeg også denne gang, hvor jeg ikke får det. I vores 2. Forsøg med fryseæg var jeg ikke sulten om morgen.

Kan ikke huske om jeg havde sitren, tror det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de symptomer !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de symptomer !

Men Idag føler jeg mig på en eller anden underlig måde gravid ! Men samtidig tør jeg ikke rigtig tro på det SÅ bange for at blive meget meget skuffet

Ja, det er en rutchebane det her behandlings halløj!! Jeg hepper for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej okay ! Imorges tog jeg en test = meget svag (næsten usynlig) nr 2 streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER