Nynne1984

ÆU

68 indlæg i dette emne

Og nu sidder jeg her og venter på opringning og kan pludselig ikke finde ud af mine egne tanker... Er det positivt hvis de ringer og siger at de vil vente til fredag (blastocyst)? Er det positivt hvis de vil lægge op Idag? Er det et tegn på dårlige æg hvis de ikke vil dyrke dem videre? Kan det overhovedet lade sig gøre hvis de lægger det op Idag ? Dør æggene inden fredag hvis vi venter ? Osv osv osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SÅ ringede de allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det spændende med fører-ægget!!! :) :) Tillykke med at det ser ud til, at der et super æg i blandt, dem du fik taget ud. Held og lykke til ÆO i dag - om lidt er du gravid :goodluck :yay :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. Jeg gætter på, at de to resterende æg bliver frosset ned i dag, hvis deres kvalitet tillader det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ blev ægget lagt tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke - det lyder da rigtigt godt :yay

Ved at æg på 2. dagen vist er 4-cellede og på 5. dagen, hvor de når blastocyst stadiet er der omk 100 celler. Så 6 celler på 3. dagen lyder da meget fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg troede bare at det skulle være 8 cellet på 3.dagen... MEN 3.dagen er jo heller ikke slut endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg troede bare at det skulle være 8 cellet på 3.dagen... MEN 3.dagen er jo heller ikke slut endnu så det kan måske nå det inde i MIN livmoder

Tja, det lyder nu også meget rigtigt - du spurgte dem ikke?

Nå pyt med det, ægget kan nemlig nå at dele sig videre rigtigt mange gange inde i din livmoder :D Hvor er det vildt, at du nu er gravid :) Skal du så have taget blodprøve om 14 dage hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der var så meget andet vi lige ville huske at spørge om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der var så meget andet vi lige ville huske at spørge om

Ja eller om 12 dage. Mandag d 29/6

 

Sådan er det :) Nå, 'allerede' om 12 dage - ih, hvor spændende!! hepper allerede på godt svar :yay :yay Og så håber jeg, at ventetiden blive udholdelig for dig :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med et fint æg lagt op :yay :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pludselig blevet i tvivl ... Er det æl test eller G test man bruger til at teste Ovitrellen ude af kroppen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pludselig blevet i tvivl ... Er det æl test eller G test man bruger til at teste Ovitrellen ude af kroppen ?

 

Jeg har testet med graviditetstest, da det er disse, der kan blive falsk positiv pga Ovitrellen. Den burde være ud af kroppen senest 10 dage efter du har taget den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med du nu er gravid! Håber den lille spire har det lunt og godt... :bd spændene og nervepirrende 12 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg troede bare at det skulle være 8 cellet på 3.dagen... MEN 3.dagen er jo heller ikke slut endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louise blev de 6 og 7 cellet æg til graviditeter ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louise blev de 6 og 7 cellet æg til graviditeter ?

Det kan jeg faktisk ikke huske, må jeg ærligt indrømme. Det er ved at være 4-5 år siden efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det hos dig? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak det går helt fint. Mærker jo utallige symptomer på alt muligt men det er jo Crinonen der spiller ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op du lyder til at være hårdt ramt af de hormoner! :(

Håber snart det aftager lidt :kram2

Hvornår skal du have taget bp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da ikke ønskværdigt med migræne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da ikke ønskværdigt med migræne

Jeg skal ha taget BP mandag d 29/6. ÆU var søndag d. 14/6 og ÆO var onsdag d 17/6.

Hvor spændende :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget. Men tror ikke slet helt på det !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget. Men tror ikke slet helt på det ! men jo også svært når man er vant til at det IKKE er positive test måned efter måned

Åh ja, det kan jeg godt sætte mig ind i! :(

Jeg blev ved med at komme med andre forklaringer for hvorfor min mens ikke var dukket op, for det kunne jo ikke være fordi der var gevinst :rolleyes

Når man har prøvet forgæves så længe, så er det helt naturligt ikke at tro på den, tror jeg. Men lige pludseligt er den der - hvorfor skulle det ikke være denne gang!? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber vi da sker engang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER