SuperKosten

Krydser fingre og tæer

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen!

Jeg er ny herinde..

Jeg er 22 og min mand er 26. Jeg har en søn på 4 år fra et tidligere forhold, og har været sammen med min mand i lidt over 3 år.

Jeg har svært ved at blive gravid efter nogen celleforandringer, som gudskelov løste sig til det bedre (y).

Men men. Vi er så pt. I hormon behandling.

Tog en ægløsende sprøjte for 15 dage siden i dag, og der er stadig ikke kommet nogen mens.

Så nu går jeg her og tripper rundt og kan ikke bestemme mig for om jeg tør teste for måske at blive skuffet, eller om jeg skal vente et par dage mere.

Speciallægen der har hjulpet os igang og igennem hormonbehandling sagde at menses skulle komme senest på 15'ende dagen. Så der er jo stadig en chance? Eller måske er den bare forsinket?

Har ømme bryster, lette sure opstød, og af og til svage menstruations lignende smerter..

Tager mig selv i at gå og tjekke konstant om den skulle være begyndt, og er fuldstændig rastløs.

Oveni det her som generelt stresser mig lidt da vi virkelig ønsker at blive gravid er min søster blevet gravid og 4 af mine veninder og jeg kan ikke lade være med at føle et lille pres på mig...

Hvordan håndterer i disse "deadlines", og hvornår bør jeg teste synes i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen!

Jeg er ny herinde..

Jeg er 22 og min mand er 26. Jeg har en søn på 4 år fra et tidligere forhold, og har været sammen med min mand i lidt over 3 år.

Jeg har svært ved at blive gravid efter nogen celleforandringer, som gudskelov løste sig til det bedre (y).

Men men. Vi er så pt. I hormon behandling.

Tog en ægløsende sprøjte for 15 dage siden i dag, og der er stadig ikke kommet nogen mens.

Så nu går jeg her og tripper rundt og kan ikke bestemme mig for om jeg tør teste for måske at blive skuffet, eller om jeg skal vente et par dage mere.

Speciallægen der har hjulpet os igang og igennem hormonbehandling sagde at menses skulle komme senest på 15'ende dagen. Så der er jo stadig en chance? Eller måske er den bare forsinket?

Har ømme bryster, lette sure opstød, og af og til svage menstruations lignende smerter..

Tager mig selv i at gå og tjekke konstant om den skulle være begyndt, og er fuldstændig rastløs.

Oveni det her som generelt stresser mig lidt da vi virkelig ønsker at blive gravid er min søster blevet gravid og 4 af mine veninder og jeg kan ikke lade være med at føle et lille pres på mig...

Hvordan håndterer i disse "deadlines", og hvornår bør jeg teste synes i?

Synes da bare du skal tage en test :goodluck Det kan give noget ro og evt få mens til at dukke op, hvis den ikke skulle være der. Men det lyder da positiv at din mens ikke er dukket op endnu. Håber den er der :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Løber ned efter en test her senere når min mand er hjemme. Har en lille dreng der ligger syg med skoldkopper så vil ikke slæbe det lille pus ud ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER