Backer

Lidt opmuntring...

4 indlæg i dette emne

Så fik jeg menstruation igen, øv øv...  :(

Vi troede lige at vi var heldige denne gang, men ak sådan skulle det ikke være. 

 

Vi er i behandling og har været det siden september sidste år. Vi havde selvfølgelig prøvet et år selv inden da. 

Jeg ved vi ikke er de eneste, og vi har heldigvis en reel chance, da der teoretisk set intet er galt med hverken min mand eller jeg.  :unsure

Men derfor syntes jeg også det bliver lidt ekstra hårdt for hver måned der går. Hvis der ikke er noget galt med mig og statistikken siger 80% bliver gravide indenfor det første år, hvorfor er der så gået 20 måneder uden held?

 

Der er enlig ikke nogen mening med dette indlæg, andet end jeg bare syntes det er lidt ekstra hårdt i dag. Jeg syntes selv jeg har været positiv hele vejen igennem, og i morgen bliver også bedre igen, men i dag er ikke min bedste. 

Hvordan holder i andre modet oppe efter adskillige mislykkedes forsøg? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare hamrende hårdt :kram2

 

jeg har selv haft rigtig svært ved det og jeg blev endda gravid i første IUI med min søn og er nu lige blevet gravid i 2. IUI i denne omgang. Men inden da havde vi prøvet i henholdsvis 1½ år og ½ år. 

 

Må jeg spørge hvilken behandling i er igang med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder hårdt!! :( :kram2

Jeg var gennem 4 x IUI og 1 x ICSI før jeg blev gravid. For mig handlede det meget om, at tænke på næste mulighed og næste skridt. Hvis ikke det lykkes ved IUI, så er næste skridt IVF/ICSI. Hvis ikke dette lykkes, så forsøger vi i det private. Hvis ikke dette lykkes, så forsøger vi sæddonor, og hvis heller ikke dette lykkes, så må vi adoptere.Selv om det er et hårdt slag i maven ved hver menstruation, så hjalp det mig at tænke fremad. Tænke på alle de muligheder, der endnu var uafprøvede. Og så er det selvfølgeligt helt normalt, at man lige er slået helt ud et par dage, hver gang man får menstruation.

Hvor langt er I i behandlingsmøllen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte som de andre frem til næste forsøg, næste behandling. Men de første dage lige efter mens var ret så skod og det lod jeg dem være. Var knust og det hele var noget røv rent ud sagt også selv om vi var igang med 3 barn. Når de dårlige dage så var ovre så var det på igen med hormoner og IUI og så kørte møllen ligesom. Det skal nok lykkes jer også!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER