Mette

Indretning af legehus - hjælp

8 indlæg i dette emne

Vi har købt et legehus til vigga i 2 års fødselsdagsgave men hvad skal vi putte ind i det? Noget med gode ideer eller erfaring i hvad der hitter i legehus?

Det er ikke så stort og det er ikke helt tæt overfor regn og vind mm.

Tænker et par hylder med kopper og kande, måske en vandkande. Og har overvejet at laminere et par billeder og hænge op derinde... Men nogen med gode ideer?

bS3g3pE.jpg

(Der mangler lige at blive sat trappe og skorsten på :) )

Og indvendig:

sxrqDLw.jpg

Det måler ca 1 x 1m indvendigt så synes måske ikke der skal møbler op derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor er det fint :) Misundelsen vil ingen ende tage!

Ideer, hmm... En blomsterkasse på gelænderet ville være sødt. W elsker sådan nogle plastik havemøbler han har hjemme ved farmor, måske der er plads til et bord og en stol? Man kan købe sådan noget sandlegetøj som er et teselskab (ej måske er det ikke beregnet til haven, men skrigende plastik ryger den vej herhjemme ;) ) det ville være hyggeligt. Hvad med en (billig, genbrug måske) dukkeseng, hvis hun er glad for dukker er det sikker et hit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja god ide med en blomsterkasse, det kunne være rigtig sødt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fint! Hvor er det fra??:)

Jeg har ikke så mange bidrag til indretningen, men stemmer også på blomsterkasser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fint! Hvor er det fra??:)

Jeg har ikke så mange bidrag til indretningen, men stemmer også på blomsterkasser!

Der er flere forskellige firmaer der sælger dette, vi har købt det ved malericentralen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Mies lille ekstremt grimme legehus (hun har selv været med til at bygge med bedstefar) er der i den ene side en bænk og den anden en hylde der fungerer som bord.

Bænken kan i nok sagtens undvære, men at føre en hylde over på ende væggen så den kan fungere som et bord (bare sådan 30-40 cm dyb) ville nok godt kunne gå pg så små hylder over med plads til små gryder el. Lign. Og kaffestel, et par kroge til grydeskeer og under bord-hylden en kasse/skuffe til diverse Fx tegnekridt til vejen, (hoppe)bolde og andet ude legetøj.

Og så en plads til vandekanden og nogle fine billeder i rammer! Evt en lille sættehylde til sten og nips hun finder i haven?

Og helt klart blomsterkasse - overvandings problemet kan afhjælpes med ekstra huller i bunden af kassen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere forskellige firmaer der sælger dette, vi har købt det ved malericentralen :)

I Snejbjerg?

Er det ikke langt fra jer af?

Har godt set dem når vi har været ved mine forældre. De er så fine, og ville ønske vi havde en have.

Jeg ville nok sætte et lille bord til den ene side sådan op af væggen så der var plads til te selskab med bamsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Snejbjerg?

Er det ikke langt fra jer af?

Har godt set dem når vi har været ved mine forældre. De er så fine, og ville ønske vi havde en have.

Jeg ville nok sætte et lille bord til den ene side sådan op af væggen så der var plads til te selskab med bamsen :)

Vi fik det tilsendt :) for ja ellers var det lidt langt at køre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER