krestine

Er løbet kørt i dette IVF forsøg?

23 indlæg i dette emne

Vi har langt om længe været igennem vores første IVF forsøg. (efter over 10 års forsøg på familieforøgelsen).

Jeg fik fredag den 8. maj taget 11 æg ud, desværre var det kun 1 æg som blev befrugtet, mandens svømmere er åbenbart mere dovne end først antaget!  :lol (nok også derfor at 3 tidligere IUI forsøg ikke gav resultat) klinikken har derfor også allerede sagt, at hvis det ikke lykkes i dette forsøg vil de lave ICSI de sidste 2 gange. :btopic

Jeg fik lagt det befrugtede æg tilbage sidste mandag (på 3. dagen) og skal have taget en blodprøve på tirsdag.

Jeg har testet ÆL sprøjten ude af kroppen, - det var den i søndags.

jeg tog en test i morges på 3+4 og den var negativ.. jeg synes også at jeg har mens-smerter - de gør dog ikke ondt, men føles eller som menssmerterne normalt gør, dog er det lidt som om at det kan mærkes lidt mere ved lænden (eller bagenden om man vil) :lol

jeg døjede en del med smerter i en uges til efter ÆU, så ved ikke om det kan have noget med det at gøre...

 

men tænker lidt, at jeg burde have kunne testet positivt i dag, hvis den var der - burde jeg ikke?? Kom meget gerne med jeres erfaringer!!! :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den kan sagtens nå at blive positiv endnu. Kender flere behandlingspiger, der først testede positiv på blodprøvedagen.

Krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan godt nå at blive positiv. Prøv at holde modet oppe :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+4 er jo stadig meget tidligt at teste, så jeg ville være optimist til det modsatte var bevist. Selv en blødning er jo ikke 100% et dårligt tegn. Så vent og se tiden an, der er masser af håb endnu :) Det kan jo være dine smerter er baby der graver sig fast. Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres respons! :wub

 

jeg havde ved middagstid en smule frisk blod, men det er stoppet igen... min mens skal jo egentlig også først komme på fredag, eller rettere blive væk!! :loveshower

 

der er jo desværre ikke andet at gøre, end at vente at se tiden an, - tålmodighed er bare overhoved ikke min stærke side, så det er møg svært! Men det kender I vel alle herinde! :ba  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres respons! :wub

 

jeg havde ved middagstid en smule frisk blod, men det er stoppet igen... min mens skal jo egentlig også først komme på fredag, eller rettere blive væk!! :loveshower

 

der er jo desværre ikke andet at gøre, end at vente at se tiden an, - tålmodighed er bare overhoved ikke min stærke side, så det er møg svært! Men det kender I vel alle herinde! :ba  :lol

 

Jaaaa det kan være mega svært med det der tålmodighed hihi...

 

Jeg synes det lyder lidt som implantionsblødning? Hvis det kun er lidt og ligger her 3+4 ca... Det kunne godt være baby der sætter sig fast?

 

Jeg ville holde modet oppe indtil det modsatte var bevist :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa det kan være mega svært med det der tålmodighed hihi...

 

Jeg synes det lyder lidt som implantionsblødning? Hvis det kun er lidt og ligger her 3+4 ca... Det kunne godt være baby der sætter sig fast?

 

Jeg ville holde modet oppe indtil det modsatte var bevist :)

Jeg prøver at holde modet oppe! ;-)

Vil bare mene at det ikke kan være implantationsblødning, da det er så sent... Sælger ægget sig ikke allerede fast en uge efter befrugtningen? Så ville det jo være omkring sidste fredag... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at holde modet oppe! ;-)

Vil bare mene at det ikke kan være implantationsblødning, da det er så sent... Sælger ægget sig ikke allerede fast en uge efter befrugtningen? Så ville det jo være omkring sidste fredag... :-/

Ikke for at gejle dig op, men jeg blødte 4 dage før forventet mens ret meget dag 1 og så mindre og mindre frem til mens dag og var alligevel gravid ved blodprøven på 16 dagen efter IUI. Såååå kunne da godt være du også er heldig! Mit kunne så heller ikke være implantation blødning, det var der for meget til og for "sent".

Jeg håber for dig, at du kan teste positiv i morgen eller fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at gejle dig op, men jeg blødte 4 dage før forventet mens ret meget dag 1 og så mindre og mindre frem til mens dag og var alligevel gravid ved blodprøven på 16 dagen efter IUI. Såååå kunne da godt være du også er heldig! Mit kunne så heller ikke være implantation blødning, det var der for meget til og for "sent".

Jeg håber for dig, at du kan teste positiv i morgen eller fredag.

 

Hej Solvej

 

tak for dit indlæg! :loveshower

Jeg begyndte at bløde ret meget i går.. jeg vil næsten tro, at det er en normal menstruation... :boo  Men... jeg tog en test i går morges, som der var en MEGET svag skyggestreg på og tog en test igen i morges, selvom jeg stadig bløder, med samme resultat.... fik manden til at tage en test også, bare for at være sikker på, at han ikke også ville få en skyggestreg, :haha  men det fik han nu heller ikke, den var bragende negativ! (det skal nok også siges, at jeg har testet hver dag, siden min ægløsningssprøjte og det er kun de sidste dage, hvor der er kommet denne skyggestreg..) :unsure

Blødte du også som ved en alm. menstruation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Solvej

tak for dit indlæg! :loveshower

Jeg begyndte at bløde ret meget i går.. jeg vil næsten tro, at det er en normal menstruation... :boo Men... jeg tog en test i går morges, som der var en MEGET svag skyggestreg på og tog en test igen i morges, selvom jeg stadig bløder, med samme resultat.... fik manden til at tage en test også, bare for at være sikker på, at han ikke også ville få en skyggestreg, :haha men det fik han nu heller ikke, den var bragende negativ! (det skal nok også siges, at jeg har testet hver dag, siden min ægløsningssprøjte og det er kun de sidste dage, hvor der er kommet denne skyggestreg..) :unsure

Blødte du også som ved en alm. menstruation?

Åh hvor nervepirrende. Ja på dag et var den normal og blev så mindre og mindre over fire dage. Hvor testen blev tydeligere. Prøv evt igen i morgen og se om der stadig er en extra streg. Og om blødningen aftager. Nogle kan ikke holde den første mens tilbage og ender alligevel med baby. Skal du have taget blodprøve? Jeg fik taget på 16 dagen da jeg trods blod havde positiv test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor nervepirrende. Ja på dag et var den normal og blev så mindre og mindre over fire dage. Hvor testen blev tydeligere. Prøv evt igen i morgen og se om der stadig er en extra streg. Og om blødningen aftager. Nogle kan ikke holde den første mens tilbage og ender alligevel med baby. Skal du have taget blodprøve? Jeg fik taget på 16 dagen da jeg trods blod havde positiv test.

 

Ja jeg skal have taget en blodprøve på tirsdag, det skal man altid, når det er reagensglas... jeg har talt med klinikken her til morgen og de vil gerne have at jeg skal blive ved med at tage "crinone" indtil blodprøven, selvom jeg er begyndt at bløde, da jeg har set en skyggestreg.. ved bare ikke om den betyder noget, når den er så svag som den er.. jeg har prøvet at tage et billede af den, men den er svær at se og jeg kan alligevel åbenbart ikke finde ud af at lægge et billede herind! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror ikke man kan se noget, men her er de... :-)

post-601-0-17016400-1432282542_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror ikke man kan se noget, men her er de... :-)

 

Jeg kan godt se stregerne. Jeg har tisset mange af sådan nogle tests uden at være gravid. Men har også hørt mange herinde lave dem hvor de var gravide. Så det kan gå begge veje tror jeg.

 

Håber du står med en tydeligere streg i løbet af de næste dage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg skal have taget en blodprøve på tirsdag, det skal man altid, når det er reagensglas... jeg har talt med klinikken her til morgen og de vil gerne have at jeg skal blive ved med at tage "crinone" indtil blodprøven, selvom jeg er begyndt at bløde, da jeg har set en skyggestreg.. ved bare ikke om den betyder noget, når den er så svag som den er.. jeg har prøvet at tage et billede af den, men den er svær at se og jeg kan alligevel åbenbart ikke finde ud af at lægge et billede herind! :haha

Jeg kan godt ane den extra streg. Jeg håber godt nok for jer at blødningen stopper og blodprøven er positiv på tirsdag. Du må endelig give en Update i weekenden. Man kan jo ikke lade være med at håbe lidt også på andres vegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se stregerne. Jeg har tisset mange af sådan nogle tests uden at være gravid. Men har også hørt mange herinde lave dem hvor de var gravide. Så det kan gå begge veje tror jeg.

 

Håber du står med en tydeligere streg i løbet af de næste dage :goodluck

Jeg tør heller ikke at tro på det de ikke er tydeligere... Men på den anden side, så har jeg aldrig prøvet det før og det er som sagt kun de sidste par dage at de ekstra strjer er kommet... Men nu må vi se... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane den extra streg. Jeg håber godt nok for jer at blødningen stopper og blodprøven er positiv på tirsdag. Du må endelig give en Update i weekenden. Man kan jo ikke lade være med at håbe lidt også på andres vegne.

Hvor er du sød! :-*

Synes det er vildt, at I kan se en streg, jeg kan ikke se dem på billederne! :-D

Jeg skal nok holde jer opdateret herinde, når der sker noget nyt! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød! :-*

Synes det er vildt, at I kan se en streg, jeg kan ikke se dem på billederne! :-D

Jeg skal nok holde jer opdateret herinde, når der sker noget nyt! ;-)

 

Man bliver trænet i GTs når man har været i gang med PB i mange år hihi ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også fornemme en streg - i hvert fald på den nederste test. Så noget sker der da :) Men om det er nok til at udvikle sig til en lille spire, det er svært at spå om. Der er nok ikke andet for end at se tiden an. Håber og krydser for, at blødningen stopper, og du snart står med en mere tydelig streg :) :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sker der noget - bliver stregen tydeligere? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle!

 

Tak for alle jeres tanker og henvendelser! - Og undskyld jeg ikke har svaret før nu, men det har taget hårdt på os, troede ikke at det ville være så svært! Jeg fik svar på blodprøven i går og den var som jeg regnede med negativ... jeg fortsatte med at teste herhjemme og testede blev mere og mere negative, så vi vidste godt hvor det ville ende, men hold nu op, hvor er det hårdt!

 

Dronninglund tilbød os at være med i et projekt, mener de kalder det Vabra og hvis vi er med i det, så får vi et ekstra forsøg! :loveshower så vi har i der mindste stadig 3 forsøg tilbage...! :7himmel

 

stort :kram til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle!

Tak for alle jeres tanker og henvendelser! - Og undskyld jeg ikke har svaret før nu, men det har taget hårdt på os, troede ikke at det ville være så svært! Jeg fik svar på blodprøven i går og den var som jeg regnede med negativ... jeg fortsatte med at teste herhjemme og testede blev mere og mere negative, så vi vidste godt hvor det ville ende, men hold nu op, hvor er det hårdt!

Dronninglund tilbød os at være med i et projekt, mener de kalder det Vabra og hvis vi er med i det, så får vi et ekstra forsøg! :loveshower så vi har i der mindste stadig 3 forsøg tilbage...! :7himmel

stort :kram til jer alle!

Åh det er jeg ked af at høre. Troede det var en slow starter. Det er altid noget I får tre forsøg mere så skal baby nok være der i en af gangene. Krammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er jeg ked af at høre. Troede det var en slow starter. Det er altid noget I får tre forsøg mere så skal baby nok være der i en af gangene. Krammer

 

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss  Håber at den nye behandling er vejen frem for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER