Guest

provera og ? om hvornår mens kommer efter stop af

6 indlæg i dette emne

Jeg skal tage 2x2 provera i 7 1/2 dage da vores forsøg er blevet aflyst pga manglende udvikling på æg.

Lægen sagde mens burde komme 2-3 dage efter jeg stopper med provera men mener jeg kan huske at det sidst tog længere tid før mens kom. Omkring en uge.

Hvor lang tid er der gået hos jer som har fået provera for at fremkalde mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener jeg fik provera i 10 dage og den kom efter 1-2 dage efter jeg stoppede. Så vidt jeg husker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle tage Provera i 10 dage, men begyndte at bløde på dag 8.

Og øv med aflyst forsøg! :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle tage Provera i 10 dage, men begyndte at bløde på dag 8.

Og øv med aflyst forsøg! :( :kiss

 

Tak og ja - det er rigtig øv. Jeg er også rigtig ked af det. Tudede da jeg kom hjem igår hvortil min søn hentede en bamse til mig som jeg godt måtte låne. Det var lidt svært at forklare ham hvorfor mor var ked af det men han var virkelig sød med at forsøge at få mig i bedre humør. 

 

Tak for dit svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener jeg fik provera i 10 dage og den kom efter 1-2 dage efter jeg stoppede. Så vidt jeg husker.

 

Jeg kan læse mig frem til på BX i min tråd der at i vores fryseforsøg der kom den 2-3 dage efter jeg stoppede med pillerne så jeg håber det samme gør sig gældende her. Men synes jo lige jeg har haft min mens så derfor er det lidt spøjst at tænke på at jeg skal have den igen så hurtigt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV med afbrudt forsøg :(

 

Jeg skulle tage provera i 10 dage og min mens kom 4-5 dage efter. Det er det samme med P piller, der plejer også at gå 4 dage nogle gange 5 og en enkelt gang kun 3. Men for det meste 4-5 dage, så for mig har det været det samme som P piller.

 

Håber I får mere held i næste cyklus! Jeg har selv været gennem mange afbrudte forsøg pga. ingen æg der ville vokse. Jeg har været igennem min første insemination i dag fordi der endelig kom et æg, efter mange forsøg og en ovarian drilling operation. Så for mig har heldet tilsyneladende vendt. Jeg var meget tæt på at have udtømt mine muligheder, men nu ser det ud til at der endelig er en chance efter 6-7 års forsøg med PB.

 

Så jeg tror pt på mirakler :) Krydser fingre for at I også får heldet med jer snart . :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER