BabyBlue

Roskilde Sygehus Fertilitetsklinik?

6 indlæg i dette emne

Hej damer. :)

 

Er der nogen der har efaring med Roskilde fertilitetsklinik, altså den på sygehuset?

Vi skal starte behandling der og jeg vil bare høre om nogen af jer har noget at sige, godt som skidt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun erfaring derfra, fordi jeg har været i praktik der. Men min oplevelse er at lægen (Anette) er rigtig sød, empatisk og meget erfaren. Og der er god tid sat af. Der var generelt god stemning og patienterne virkede tilfredse. Men det er jo bare min oplevelse "fra den anden side". Al insimination, ægudtagning osv foregår dog vist på Holbæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har gået hos Anette de sidste 3 år i behandling.. 

Jeg har altid været tilfreds med dem (udover de ikke har gjort mig gravid endnu, selvfølgelig) Anette er god til at forklarer og bevarer optimisme... Enkelte gange kan jeg føle hun har lidt travlt og skynder sig lidt igennem det... Men hun har jo også mange par igennem... 

 

Alt vedr. ÆU og ÆO foregår på Holbæk sygehus, de er også søde... 

 

held og lykke med det hele..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er godt med positive oplevelser. Fra begge sider. :)

Vi skal starte med IUI, det foregår så vidt jeg kan læse på selve Roskilde. Hvis det ikke lykkedes må vi tage IVF med på Holbæk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i hvert fald rigtigt at IUIerne kan laves på Roskilde :)

De er rigtig søde deroppe, så krydser fingre for at I får en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej damer. :)

Er der nogen der har efaring med Roskilde fertilitetsklinik, altså den på sygehuset?

Vi skal starte behandling der og jeg vil bare høre om nogen af jer har noget at sige, godt som skidt. :)

Hej :)

Vi har været tilknyttet Roskilde i 2-3 år nu. Der er ingen baby kommet trods lægens ord om at "mild pco da giver høje chancer". Vores oplevelse er meget skidt.

Hun kommer altid for sent, er snot forvirret og bytter rundt på diverse behandlinger i planen(lang bliver pludselig til kort og omvendt), smider samtykke erklæring og andre vigtige ting i forkerte journaler, læser anden patients blodprøve svar op, og bedst af alt, sender en til ægudtagning, uden æggene er klar.

Mit råd er, hold øre og øjne åbne, for det kommer til at afhænge meget af hvor godt du husker. Sygeplejerskerne er fantastiske skal det dog nævnes. Meget hjælpsomme, og gode til at "minde" lægen om hvilken behandling der egentligt var planen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER