Camilla_krøier

Pusletaske

15 indlæg i dette emne

Hvilken pusletaske har I købt? Jeg er helt elendig til at gå med skuldertasker og derfor overvejede jeg at købe en rygsæk i stedet for en klassisk pusletaske, men kan man have rygsæk på når man har slynge på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand bruger bare en alm rygsæk. Han synes at min pusletaske (bystroom ganly) er for feminin. Så rykker han bare underlag mv over i rygsækken og en pose til evt våde ting.

Du kan jo købe pusleunderlag løst.

Jeg bruger rygsæk når jeg handler og tager bare slyngen på først og derefter rygsækken det går fint.

Hvis du skal have en alm pusletaske så gå efter en med en god lang rem så den kan bæres på tværs over brystet fremfor bare over skulderen så man har begge hænder frie hvis man skal bære baby og taske fra vogn til puslebord når man er ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk i øvrigt at overveje hvor meget plads du har brug for.

I min pusle taske kan jeg sagtens have til tvillingerne og Simon, så den havde været alt for stor for mig til et barn! Til Simon brugte vi bare den sorte nylon taske der fulgte med barnevognen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg har for nylig snakket om det, og jeg var mest til en By Stroom pusletaske. Det synes min mand dog bliver for feminint, og jeg er ikke til så mange af de andre pusletasker. Så vores alternativ er landet på en pusletaske fra Ida Ising, som vi begge synes ser fin og praktisk ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en pusleclutch, som jeg godt kan have i en mellemstr dametaske. 

 

Den har jeg i en taske, jeg bruger som pusletaske. Begge tasker kan vaere paa klapvognen og jeg lader saa gerne pusletasken ligge i bilen, hvis jeg skal nogle hvor jeg skal baere Noah. Og saa lige pusleclutchen over i min taske, vupti, saa har vi det mest noedvendige med. Og vi bruger stofbleer, saa det er altsaa ikke fordi, vores puslehejs ikke fylder noget :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en storksak- den er lige mig og så smuk at man ikke tænker 'pusletaske' når man ser den... Jeg brugte den også som computertaske mellem mine barsler... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en bystroom gaida denne gang, da jeg synes den jeg havde sidst blev hurtig for stor. Så det bliver spændende om den passer i størrelse :D

Jeg har aldrig gået med min pusletaske på skulderen. Den har altid boet under barnevognen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tanker om et ellers halvkedeligt emne ;-)

Jeg har faktisk overvejet om min reserve skolerygsæk ikke bare skal være pusletaske for medmindre man får flaskebarn så er det alligevel begrænset hvor meget halløj man skal have med (tænker jeg) og hvis vi skal være væk i længere tid så ville vi jo typisk tage bilen og så er det ikke noget jeg selv skal slæbe på....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige invisteret i en pusletaske fra ByStroom - jeg havde ellers besluttet mig for at bruge en ganmel computertaske fra ByStroom, men jeg savner rum! Jeg hader at skiftetøj, vådservietter, sutter mm. ligger oveni hinanden, og jeg skal grave efter tingene.. :o) Der er så mange rum i pusletasken, så det er skønt!

F.eks. til mødregruppe når vi er ude et par timer, så lander der alligevel en del i tasken, især fordi baby gylper en del;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Ida Ising pusletaske og den er FANTASTISK :yay Ville ønske at vi havde købt den til første barn også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en by Stroom, men synes aldrig helt det var optimalt, så har de sidste år bare brugt en rygsæk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Ida Ising pusletaske og den er FANTASTISK :yay Ville ønske at vi havde købt den til første barn også :)

 

Det er også SÅÅÅÅ flot og fin synes jeg :) :) Savler ofte over den, og overvejer meget at købe den. Men har du så en ekstra håndtaske til dig selv? Synes jeg har læst, at den skulle være besværlig fordi man ikke nemt kan tilgå sine ting, når den er lukket :unsure Altså, man skal klappe den helt ud for at få adgang til sagerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også SÅÅÅÅ flot og fin synes jeg :) :) Savler ofte over den, og overvejer meget at købe den. Men har du så en ekstra håndtaske til dig selv? Synes jeg har læst, at den skulle være besværlig fordi man ikke nemt kan tilgå sine ting, når den er lukket :unsure Altså, man skal klappe den helt ud for at få adgang til sagerne.

 

Saadan forstaar jeg ogsaa de pusletasker... men det er jo som en pusleclutch og jeg overvejer faktisk at sy en krydsning, naar vi faar en ny baby en skoenne dag ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også SÅÅÅÅ flot og fin synes jeg :) :) Savler ofte over den, og overvejer meget at købe den. Men har du så en ekstra håndtaske til dig selv? Synes jeg har læst, at den skulle være besværlig fordi man ikke nemt kan tilgå sine ting, når den er lukket :unsure Altså, man skal klappe den helt ud for at få adgang til sagerne.

Næhh, det har jeg faktisk ikke :) Men jeg har heller det store som jeg tager med. Oftest bruger jeg sådan en mavebæltetaske ting. Men der er en ekstra lomme med lynlås og den ville sagtens kunne være nok for mig.. Eller en af de lommer der er indeni. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER