Fru SP

Ambulant fødsel

14 indlæg i dette emne

Øh, pludselig slår det mig at jeg jo brugte de der store bind og floooootte nettrusser på hospitalet sidste fødsel, men når nu det er ambulant denne gang sørger de jo ikke for at jeg Har det rigtige "udstyr"..

Jeg blødte ikke vildt meget sidste gang, men synes da de der giga bind og nettrusser var meget rare at have på i starten.

Men hvad har I haft ved ambulant fødsel? Bare alm (store med kraftig sugeevne) bind og nogle store bedstemor trusser?

Eller har I købt noget specielt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt lagenbeskytter, store bind, ammebh-er, hospitalstrusser mv her http://lindholmof.dk/shop/personligt-til-mor-102c1.html

Det var super service og de har det man skal bruge bla en hospitalspakke som er på tilbud nu...

Er det bare mig der er blind, men hvor er de store bind?

Selvom jeg egentligt kun mangler bind og trusser, kunne det da godt være jeg skulle kigge på den pakke :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tena bind er udemærket. Brugte dem dog ikke denne her gang, da jeg blødte minimalt. Men med den store var de gode.

Købte vist bare et par hotpants et nummer større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tena bind er udemærket. Brugte dem dog ikke denne her gang, da jeg blødte minimalt. Men med den store var de gode.

Købte vist bare et par hotpants et nummer større.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bind har jeg også bare købt de største supermarkedet havde... Har været på apoteket men der var de virkelig dyre de der tena der var....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på, at du får lov til at hamstre en masse af de kæmpebind på Herlev, selvom det er ambulant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på, at du får lov til at hamstre en masse af de kæmpebind på Herlev, selvom det er ambulant.

Fedt! Det håber jeg virkelig.. Så kan jeg nøjes med at købe alm store bind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en ordentlig omgang af de store nat bind fra Always. Ellers kan man købe efterfødsels bind på apoteket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en ordentlig omgang af de store nat bind fra Always. Ellers kan man købe efterfødsels bind på apoteket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Det håber jeg virkelig.. Så kan jeg nøjes med at købe alm store bind :)

Sidste gang på Herlev tog jeg også en del af de der trusser med indbygget indlæg med- og brugte dem i nogle få dage. Det var vist meget normalt men tog dem med hjem.

Af efterfødselsbind synes jeg natracare var fantastiske!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang på Herlev tog jeg også en del af de der trusser med indbygget indlæg med- og brugte dem i nogle få dage. Det var vist meget normalt men tog dem med hjem.

Af efterfødselsbind synes jeg natracare var fantastiske!!

Super. Jeg tror egentligt også at jeg tog nogle med hjem, men der var vi jo på barselshotellet og ikke på afdelingen, så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg kan greje at nuppe nogle..

Kigger lige på natracare :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Jeg tror egentligt også at jeg tog nogle med hjem, men der var vi jo på barselshotellet og ikke på afdelingen, så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg kan greje at nuppe nogle..

Kigger lige på natracare :kiss

 

Du spørger da bare JM eller hvem der lige er der, om du ikke må få nogle med hjem. Har slet ikke indtryk af, at det er noget, de er nærige med. Jeg spurgte også efter dem og blev bare vist ind til et slags depotrum, hvor jeg bare kunne tage, hvad jeg skulle bruge. Og der var i hvert fald ikke nogen, der stoppede mig, da jeg tog derfra med favnen fuld :D Kan slet ikke forestille mig, at man ikke må, fordi man tager hjem med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du spørger da bare JM eller hvem der lige er der, om du ikke må få nogle med hjem. Har slet ikke indtryk af, at det er noget, de er nærige med. Jeg spurgte også efter dem og blev bare vist ind til et slags depotrum, hvor jeg bare kunne tage, hvad jeg skulle bruge. Og der var i hvert fald ikke nogen, der stoppede mig, da jeg tog derfra med favnen fuld :D Kan slet ikke forestille mig, at man ikke må, fordi man tager hjem med det samme.

Fedt fedt fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER