NytLiv

Blødning... åh nej!

16 indlæg i dette emne

Jeg har lige været på toilet og der var blod i mine trusser og på papiret, da jeg tørrede mig!  :( 
Mængde svarende til en femkrone, vil jeg tro... Jeg gik lige lidt i panik og registrerede ikke helt optimalt, tror jeg!

Jeg oplevede også at bløde i min 2. graviditet. Men det var sådan noget lyserødt udflåd, der kom og gik hele tiden, og så en enkelt reel blødning i uge 8 ca. der hvor jeg skulle have haft menstruation. Jeg blev scannet i uge 8 og alt så fint ud og vi fik den skønneste datter, der nu er 1,5 år! 

Men en blødning med mørkt rødt blod allerede nu...?! Jeg er 5+5 idag.
Hvad gør man lige, når det er weekend. Ringer til vagtlægen? Men vil de ikke bare bede mig om at se tiden an? 

Jeg er så ked af det! Det må ikke være slut nu! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej sikke noget. Er det noget der bliver ved?

Der er jo nogle der pletbløder lidt i løbet af graviditeten. Og når du siger du selv har prøvet det ved tidligere graviditet der endte godt... så er det måske harmløst?

Men kan godt forstå du er nervøs. Øv altså?.. du får lige et kram :kram:

Har du været til tidlig scanning? Ville foreslå at ringe til læge - det kunne være han vil akut scanne dig.... men det er weekend. Øv der er langt til mandag.

Håber blødningen stilner af!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P.s. hvis blødningen bliver kraftigere og/eller fortsætter så synes jeg du skal ringe til vagtlægen... kan være de beder dig se det an men så er der i det mindste en plan....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke noget. Er det noget der bliver ved?

Der er jo nogle der pletbløder lidt i løbet af graviditeten. Og når du siger du selv har prøvet det ved tidligere graviditet der endte godt... så er det måske harmløst?

Men kan godt forstå du er nervøs. Øv altså?.. du får lige et kram :kram:

Har du været til tidlig scanning? Ville foreslå at ringe til læge - det kunne være han vil akut scanne dig.... men det er weekend. Øv der er langt til mandag.

Håber blødningen stilner af!!

Tak for dit svar! Blødningen er heldigvis stilnet af. Faktisk var der intet sidst jeg var på toilet. Synes dog det murrer og rumsterer en hel del, men prøver at holde humøret højt...

Ringer måske til lægen på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar! Blødningen er heldigvis stilnet af. Faktisk var der intet sidst jeg var på toilet. Synes dog det murrer og rumsterer en hel del, men prøver at holde humøret højt...

Ringer måske til lægen på mandag.

Har tænkt på dig i dag... Lyder fortrøstningsfuldt at det ikke bløder mere.

Krydser fingre for at alt er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt på dig i dag... Lyder fortrøstningsfuldt at det ikke bløder mere.

Krydser fingre for at alt er ok 

 

Tak!  :kiss 

Der var desværre også frisk blødning igår og lidt idag, men det stilner hurtigt af og er kun når jeg tørrer mig. Jeg ringede til lægen idag, der ikke ville henvise mig til scanning, når jeg kun er 6+0. I stedet fik jeg taget en blodprøve og skal igen på onsdag... Håber, håber, håber at tallene stiger! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ser tallene ud ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls! Hvordan går det nu?

Igår blødte jeg også en smule i trussen og lidt i toilettet og har også haft en smule idag :( hvor er det altså skræmmende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls! Hvordan går det nu?

Igår blødte jeg også en smule i trussen og lidt i toilettet og har også haft en smule idag :( hvor er det altså skræmmende!

Ups, jeg har glemt at opdatere i denne tråd også. Men alt er fint lige nu. Jeg endte med at få målt hcg over en uges tid og i torsdags blev jeg så scannet, fordi det ikke var en overbevisende stigning... Men jeg var så heldig at se det fineste hjerteblink! <3

Hvordan står det til med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå hvor fint, tillykke :)

Jeg var ved lægen idag som undersøgte mig lidt, hun mente ikke der var nogen grund til bekymring, så med mindre der kommer mere så vil hun først se mig igen når jeg skal have lavet VJ d. 20.

Hun beroligede godt og var helt rolig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå hvor fint, tillykke :)

Jeg var ved lægen idag som undersøgte mig lidt, hun mente ikke der var nogen grund til bekymring, så med mindre der kommer mere så vil hun først se mig igen når jeg skal have lavet VJ d. 20.

Hun beroligede godt og var helt rolig.

Dejligt du er blevet beroliget! Hvor langt er du henne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er blevet beroliget! Hvor langt er du henne? :)

Ja det var hun god til :)

Jeg er 8+0 idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh nej nu sker det igen :( og denne gang var det en smule klumpet. Er så nervøs nu, håber virkelig det stopper igen, og at det bare er fordi jeg har været for aktiv de sidste par dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak!

Jeg er 9+3 idag, og har efterhånden haft et par blødninger undervejs. Det er stoppet lidt igen, heldigvis, så indtil videre ringer jeg i hvert fald til lægen mandag. Men begynder det igen så bliver det helt sikkert vagtlægen :(

Men en eller anden form for scanning skal jeg i hvert fald have i næste uge!

Man bliver jo helt vildt bekymret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak!

Jeg er 9+3 idag, og har efterhånden haft et par blødninger undervejs. Det er stoppet lidt igen, heldigvis, så indtil videre ringer jeg i hvert fald til lægen mandag. Men begynder det igen så bliver det helt sikkert vagtlægen :(

Men en eller anden form for scanning skal jeg i hvert fald have i næste uge!

Man bliver jo helt vildt bekymret!

Uh, kan godt forstå du bliver bekymret! Det er sikkert fint med en scanning i næste uge, så du kan blive beroliget. Jeg var så nervøs, da jeg blødte med klumper ca 6+4, men en senere scanning viste fint liv, så det behøver ikke betyde noget, selvom der er klumper...

Kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh er glad for at høre at alt er som det skal være hos dig. Og det hjælper da helt sikkert at der er andre der oplever det samme uden at det nødvendigvis ender skidt. Var egentlig ikke meningen jeg ville have en scanning, men det kommer jeg vidst ikke udenom nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER