Tinoket

Grødhjernespørgsmål - p-pillestop

5 indlæg i dette emne

Hej Allesammen

 

Ok føler mig totalt tumpet over at spørge, men nu da projekt baby har fået grønt lys er min hjerne blevet til mos lol

Kan jeg godt stoppe med p-piller midt i en pakke, eller mindsker det chance for mens? Er netop komme i behandling og skal have taget en blodprøve på den første mens dag, men nu lægger den russiske flåde til kaj på en lørdag og det passer jo ikke så godt. Fik at vide at jeg da kunne prøve at undlade de sidste par piller(for at rykke på mens start), men ville det gøre en stor forskel om jeg lægger pillerne fra mig nu fremfor om en uges tid eller så'n?

Det er sikkert et dumt spørgsmål, er normalt ikke udstyret med en grødhjerne, blev bare så usikker :)

 

Tinoket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det godt nok nogle år siden jeg smed de p-piller, men mener at hvis man stopper midt i en pakke, så vil menses indtræde nogle dage efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror umiddelbart, at det kan give lidt rod i systemet at stoppe midt i en pakke. Men hvis du stopper et par dage før (fx 2-5 dage) pakken er færdig, så ddu får det til at passe med ugedagene, så tror jeg ikke, at du vil få problemer med det. Jeg har i hvert flere gange stoppet et par dage før (den gang jeg tog p-piller), for at få mens til at passe med en ferie el. lign. :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan både forkorte og forlænge med et par dage uden betydning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER