Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Forstår godt det er en stor mundfuld at starte i behandling... :kram2 En tidshorisont lyder som en rigtig god plan, så har du ligesom noget at forholde dig til... Håber I finder en løsning...

Håber virkelig også at vi finder en løsning.

Jeg tror dog ikke at A forstår hvorfor det betyder meget. Og han tænker også meget på det økonomiske i det. Og har lidt følelsen af at han mente at da vi købte hus skulle vi udsætte PB i nogle år. Hvorimod jeg har en lidt anden opfattelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke sjovt når man føler, at man ikke bliver forstået. Det er svært når man drømmer om en lille bebs og når man som par ikke er lige langt i processen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sjovt når man føler, at man ikke bliver forstået. Det er svært når man drømmer om en lille bebs og når man som par ikke er lige langt i processen...

Ja og især når han egentlig har været klar, da vi besluttede at gå i gang med at prøve selv i november 14. Og så er det som om han nu har svært ved at tage beslutningen igen. Det er egentlig det der frustrer mig nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg virkelig godt forstå. Det er jo hårdt nok at indse ferrilitetsbehandling et vejen frem. Det gør det så ikke nemmere, at han pludselig har svært ved at tage beslutningen igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og især når han egentlig har været klar, da vi besluttede at gå i gang med at prøve selv i november 14. Og så er det som om han nu har svært ved at tage beslutningen igen. Det er egentlig det der frustrer mig nu.

Det kan jeg da godt forstå! Det må være mega frustrerende at tro at man sammen arbejder sig hen imod en fælles drøm, og at den ene så bakker ud. Øv hvor træls! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg da godt forstå! Det må være mega frustrerende at tro at man sammen arbejder sig hen imod en fælles drøm, og at den ene så bakker ud. Øv hvor træls! :kram2

Altså han drømmer stadig om at vi skal have børn. Men han kan bare ikke sige hvornår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon nogen der ved hvor stor en procentdel der bliver gravide ved IUI uden hormoner?

Gynækologen vil have at vi skal prøve selv uden hormoner første gang, men jeg vil helst have hormoner så min krop ikke driller -hvis det giver mening?! Jeg frygter at min krop pludselig springer ægløsning over, eller at den kommer hurtigere end forventet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon nogen der ved hvor stor en procentdel der bliver gravide ved IUI uden hormoner?

Gynækologen vil have at vi skal prøve selv uden hormoner første gang, men jeg vil helst have hormoner så min krop ikke driller -hvis det giver mening?! Jeg frygter at min krop pludselig springer ægløsning over, eller at den kommer hurtigere end forventet :(

Tror faktisk at det er samme procent del som ved hormonstimulering. For hormonerne gør jo kun ægget klar og resten er vel ens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig...

Hormoner er vel som sådan kun interessante hvis der er noget i kvindens krop som har brug for et boost af en slags??? Men man må antage at klinikken har tjekket at du laver ÆL, NESEllekilde?

Det er anden gang at jeg har ÆL af mig selv, men fordi det altid er lidt random med mig så ville hun gerne give hormoner -men fordi min krop artede sig så fint denne cyklus synes hun at vi skulle prøve en gang selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har endelig fået snakket med A og alt det med PB igen. Og fordi han forsat vil udskyde PB, er pga det økonomiske aspekt, vi har lige købt hus, og jeg er på SU dog med et studiejob hver anden weekend. Som dog er blevet pauseret på ubestemt tid, grundet besparelser på sygehuset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har endelig fået snakket med A og alt det med PB igen. Og fordi han forsat vil udskyde PB, er pga det økonomiske aspekt, vi har lige købt hus, og jeg er på SU dog med et studiejob hver anden weekend. Som dog er blevet pauseret på ubestemt tid, grundet besparelser på sygehuset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kunne da ikke komme med et bedre svar :kuller Dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kunne da ikke komme med et bedre svar :kuller Dejligt

Neej det var så dejligt et svar. Og da han sagde det vidste jeg det jo også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opstart på pergotime i aften :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opstart på pergotime i aften :loveshower

Hurra!! :glad :glad

Hvordan er det gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også høre, hvordan det er gået... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er gået helt fint :)

Idag var det sidste dag og jeg har bare sindssyge murren i underlivet -ligesom når jeg har ægløsning..

Men det er jo ikke muligt endnu.. Eller hvad?

Jeg skal skannes på torsdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen med jer. Lange tid siden.

 

Lille opdatering fra mig, hvis I husker mig ...

 

Vi havde vores første ICSI i August og jeg er 'gravid' nu. Men i mandags havde vi vorse første skanning hos Rigshospitalet. Vi så en hjerteslag og en blommesak men lægerne sagde at vores baby er 5+3 og de er "pessimistisk" over det. Der har været MASSER tårer fordi jeg kan ikke tro, at en SA måske skal ske igen. De sagde også at "we never know", men hvis man hører ordet "pessimistik", er det rigtig svært til at holde håb. Jeg ved godt, at der er en hjerteslag. Men min baby var for lille. Min næste skanning er på mandag d. 12 oktober og jeg er PISSE nervøs over det. 

 

Jeg var også tagged på en venindes timeline i dag med det her video: 

- rigtig dårlig timing or what.

I aften er der "Knald For Danmark" åp DR1 som skal jeg selvfølgelig undgå. Er det bare mig, der synes det er lidt ufølsom?? Jeg troede, det var en joke. Men nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen med jer. Lange tid siden.

 

Lille opdatering fra mig, hvis I husker mig ...

 

Vi havde vores første ICSI i August og jeg er 'gravid' nu. Men i mandags havde vi vorse første skanning hos Rigshospitalet. Vi så en hjerteslag og en blommesak men lægerne sagde at vores baby er 5+3 og de er "pessimistisk" over det. Der har været MASSER tårer fordi jeg kan ikke tro, at en SA måske skal ske igen. De sagde også at "we never know", men hvis man hører ordet "pessimistik", er det rigtig svært til at holde håb. Jeg ved godt, at der er en hjerteslag. Men min baby var for lille. Min næste skanning er på mandag d. 12 oktober og jeg er PISSE nervøs over det. 

 

Jeg var også tagged på en venindes timeline i dag med det her video: https://www.youtube.com/watch?t=143&v=B00grl3K01g- rigtig dårlig timing or what.

I aften er der "Knald For Danmark" åp DR1 som skal jeg selvfølgelig undgå. Er det bare mig, der synes det er lidt ufølsom?? Jeg troede, det var en joke. Men nej.

Åh for pokker... :kram2 Jeg håber, at alt viser sig at være fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret. Tillykke med din graviditet :)

 

Jeg burde har været 7+4 men de sagde, at de havde forventet 7 uger. Det fortalte mig det samme som du sagde - at tidligere skanninger har en usikkerhed af en uge. Men det er 2 uger :(

Jeg tror jeg husker min gynækolog sagde til mig (over 1 år siden) at jeg havde en retroverted livmoder (undskyld, jeg er ikke sikker på, hvad det hedder på dansk). Det var også svært for lægen til at finde min venstre æggestok i august. Men jeg tror, jeg er "clutching at straws", som vi sige på engelsk. 

 

Min eneste håb er, at der var en hjerteslag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Lise  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Du fortjener et stort kram. Ikke noget at sige til, at det var et slag... Håber alt ser bedre ud mandag, selvom det må føles som en evighed væk... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Knald for Danmark" Say What?!? Hvad helvede er det for noget pis !! Måske der var nogen det skulle fortælle at der faktisk er mange mennesker der kæmper og det altså ikke nødvendigvis hænger sammen med at beslutning om bebs sker sent i alderen... :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, du skal have sådan en masse af disse :kram :kram

Jeg sender positive tanker og hep din vej, det er en hård situation I er i lige nu :kram2

Mega upassende video du blev tagget i! Og "Knald for Danmark": are you shitting me?!? Nu stopper det fandme! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER