HenrietteHall

Kønsscanning

Kønsscanning   20 members have voted

  1. 1. Passede din kønsscanning?

    • Ja, den viste en pige og ud kom en pige
      9
    • Ja, den viste en dreng og ud kom en dreng
      13
    • Nej, den viste en pige og ud kom en dreng
      0
    • Nej, den viste en dreng og ud kom en pige
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

13 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at vide, fra jer herinde der har fået en kønsscanning, om den holdt stik :) Og jeg tænker kun på kønsscanning og kun din egen.. Ikke fra MD scanningen eller noget med at man kender nogen der kender nogen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg starter selv, har 2 drenge og begge scanninger viste drenge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng og en pige.

Scanningerne viste dreng og pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en 3d scanning ved Liva i 2006, hvor vi så køn, og det passede :)

Fik en køn scanning ved Pixie i 2012 og den passede også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt om en moderne kønsskanning der IKKE passede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke hørt om nogen sådan indenfor de sidste år der har fået forkert besked. Det er min opfattelse at scanningsdamer m/k kun udtaler sig når de har set det sikkert.

 

Jeg kan huske fra jeg blev kønsscannet med Lilly omkring 17. uge at damen ret hurtigt sagde hun vidste hvad det var men lige ville tjekke en gang til for at være sikker inden hun sagde noget. Så fik hun taget et billed på sin skærm og vise os hvor de forskellige ting sad. (Det hollandske ord for lille skamlæbe sidder stadig i mine ører  :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til jeg blev lidt interesseret i det spørgsmål, er netop at jeg tit hører om scanninger, der har taget fejl (fra en der kender en der kender en), men jeg har endnu ikke hørt om en KØNSscanning der har været forkert og synes det kunne være sjovt at høre om hvis det var..

Jeg tror nemlig heller ikke det sker så ofte, som nogen (ældre) mennesker gerne vil have det til at lyde som..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke stemt, da vi ikke fik kønsscanning med Valdemar, og da lillesøster (som jeg går kraftigt ud fra at hun er, efter at have fået det at vide til både kønsscanning og MD) ikke er født endnu.

Men jeg kender ingen "på første hånd", der har fået noget forkert at vide til kønsscanning, og når jeg hører om nogen "der kender nogen", så synes jeg altid det enten er en fejl, der er sket for mange år siden, eller også er det fordi, de har fået et forsigtigt gæt til NF, som så ikke har holdt stik. Mit indtryk er at KØNSscanning er ret sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke stemt, da vi ikke fik kønsscanning med Valdemar, og da lillesøster (som jeg går kraftigt ud fra at hun er, efter at have fået det at vide til både kønsscanning og MD) ikke er født endnu.

Men jeg kender ingen "på første hånd", der har fået noget forkert at vide til kønsscanning, og når jeg hører om nogen "der kender nogen", så synes jeg altid det enten er en fejl, der er sket for mange år siden, eller også er det fordi, de har fået et forsigtigt gæt til NF, som så ikke har holdt stik. Mit indtryk er at KØNSscanning er ret sikker :)

Det er nemlig også mit indtryk! Men det er bare så tit folk sår tvivl om en kønsscanning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har kønsscanningen 100% i min lille meningsmåling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en kønsscanning da vi ventede Cassandra. Vi fik den lavet da jeg var i uge 14. Kønsscanningen sagde pige og ud kom en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total langsomme mig :rolleyes

Scanning sagde dreng, W er en dreng! Hende der scannede var meget grundig og så efter fra flere vinkler og pegede tisseren ud for os.

Jeg TROR at det med de kønsscanninger er som med andre "gode" historier til at skræmme gravide, at det er en fjer der bliver til 10 høns, og at den ene (eller de få) historier faktisk er de samme der kører i ring.

Jeg har i hvert fald hørt om hende som havde købt en pink barnevogn og KUN lyserødt ALTING og som fik en dreng. Det er vidst nok min søsters arbejdskolegas venindes svigerdatter, you know...

Men det er lidt lige som at alle revner helt om i nakken, 6kgs babyer der var skudt flere kilo forkert, besvimede fædre og min kusines 178 timers fødsel (= 1 uge), i hvert fald når min moster fortæller historien ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total langsomme mig :rolleyes

Scanning sagde dreng, W er en dreng! Hende der scannede var meget grundig og så efter fra flere vinkler og pegede tisseren ud for os.

Jeg TROR at det med de kønsscanninger er som med andre "gode" historier til at skræmme gravide, at det er en fjer der bliver til 10 høns, og at den ene (eller de få) historier faktisk er de samme der kører i ring.

Jeg har i hvert fald hørt om hende som havde købt en pink barnevogn og KUN lyserødt ALTING og som fik en dreng. Det er vidst nok min søsters arbejdskolegas venindes svigerdatter, you know...

Men det er lidt lige som at alle revner helt om i nakken, 6kgs babyer der var skudt flere kilo forkert, besvimede fædre og min kusines 178 timers fødsel (= 1 uge), i hvert fald når min moster fortæller historien ;)

Det er præcis de samme tanker jeg har!

Jeg tror så bare stadig, at der godt kan tages fejl til MD scanningen, men hvis du betaler for en kønsscanning, så er der mindre sansynlighed for at de tager fejl og det var det jeg gerne ville høre om herinde, hvis man selv havde oplevet det.. Men indtil videre stadig 100% til kønsscanningerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER