Katrinemus

Puregon - hjælp!!

13 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg kan ikke søge, så der er muligvis en tråd om det her allerede, men håber I vil give jeres besyv med.

Har I fået Puregon, så såfald hvordan påvirkede det jer?

Jeg får 100 IE, jeg er en del oppustet, har trykken i underlivet og er lettere hormon påvirket. Jeg er på 4 hormon dag i dag. Synes det er gået meget hurtigt.

Jeg er nysgerrig efter at hører eres oplevelser med Puregon, også med antal æg ved ÆU.

Jeg havde være scanning inden opstart 17-18 æg, og skal snart scannes igen, så det er spændende hvor meget de er vokset her sidst på ugen :)

Håber I vil dele jeres erfaringer :tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget skal/må de jage i underlivet? Nogen der kan hjælpe? :help :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik puregon, men var kun til iui. Jeg fik slet ikke så mange enheder. Startede på 25 og sluttede på 75 IE godt og vel en uge senere. Der var kun et perfekt æg og det blev til min søn.

Jeg led meget af tørst og fik kvalme. Det jagede kun ganske lidt.

Hvornår ska du scannes? For du ska måske være lidt opmærksom på overstimulering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes at du skal spørge klinikken om råd, da de har mest viden om den slags.

 

Jeg fik gonol F og jeg syntes ikke det stak, ret meget i underlivet, jeg var lettere hormon påvirket, dvs.. jeg blev hurtig ked af det og jeg var træt oftere.

 

Jeg havde ikke så mange æg højest 10 i alt pr gang. Men det er der jo meget forskel på fra kvinde til kvinde og det er der også med hensyn til behandlingen, hvordan den påvirker en selv, selvom man får det samme produkt. :)

 

Glæder mig til at høre mere om din behandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik puregon, men var kun til iui. Jeg fik slet ikke så mange enheder. Startede på 25 og sluttede på 75 IE godt og vel en uge senere. Der var kun et perfekt æg og det blev til min søn.

Jeg led meget af tørst og fik kvalme. Det jagede kun ganske lidt.

Hvornår ska du scannes? For du ska måske være lidt opmærksom på overstimulering.

Tak fordi du skriver din oplevelse af det :tak Jeg er lidt bekymret for om det kunne være overstimulering, mon det kommer så hurtigt? Er på 6 FSH-dag, med Puregon. Skal scannes på lørdag.

Overvejer om deres akut afdeling de er tilknyttet når de har lukket, skal have et kald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du skriver din oplevelse af det :tak Jeg er lidt bekymret for om det kunne være overstimulering, mon det kommer så hurtigt? Er på 6 FSH-dag, med Puregon. Skal scannes på lørdag.

Overvejer om deres akut afdeling de er tilknyttet når de har lukket, skal have et kald.

Velbekomme - jeg ville lige gi akut-afd. Et kald for en sikkerheds skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes at du skal spørge klinikken om råd, da de har mest viden om den slags.

 

Jeg fik gonol F og jeg syntes ikke det stak, ret meget i underlivet, jeg var lettere hormon påvirket, dvs.. jeg blev hurtig ked af det og jeg var træt oftere.

 

Jeg havde ikke så mange æg højest 10 i alt pr gang. Men det er der jo meget forskel på fra kvinde til kvinde og det er der også med hensyn til behandlingen, hvordan den påvirker en selv, selvom man får det samme produkt. :)

 

Glæder mig til at høre mere om din behandling :)

Så skal jeg have fat i akut afdelingen de er tilknyttet, når de har lukket nu. Jeg bliver også hurtigt ked af det og er træt. Havde 17-18 æg i alt til scanningen inden opstart.

Er så bange for overstimulering.

Tak, og tak fordi du giver dine erfaringer med :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme - jeg ville lige gi akut-afd. Et kald for en sikkerheds skyld.

Tænker jeg også at jeg vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik de et kald, der måtte godt være nogle jag også liiiidt kraftige, når jeg havde så mange æggeblærer 12 i den ene side og 5-6 i den anden. Hun sagde at jeg skulle ringe igen, hvis det blev forværret eller jeg blev utryg.

Tak for hjælper piger :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var godt at du fik ringet :)

 

Det er altid rart at snakke med en der har kontrol over situationen :)

 

God bedring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at du fik ringet :)

 

Det er altid rart at snakke med en der har kontrol over situationen :)

 

God bedring :)

Ja, for jeg kender jo ikke en fis til hvad der er 'normalt' og hvad ikke er.

Tak skal du have :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER