jullemulle84

det aller første sæt tøj

7 indlæg i dette emne

har i andre valgt hvad baby skal have på hjem fra sygehuset? evt billeder? vi har ikke fået valgt noget endnu, men de første 3 sæt tøj er dog bestilt hjem, og når man nu er vandt til piger, så er det godt nok svært at finde drengetøj jeg synes der er pænt, jeg har et eller andet med farverne brun og grøn, jeg har bare aldrig brudt mig om dem, og jeg synes snart det er blandet i alt drengetøj :-)

 

men jeg er dog stor tilhænger af slå-om bodyer da jeg så slipper for at skal have noget over hovedet, og så elsker jeg sparkedragter der kan knappes op i benene :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har et strikket sæt tøj i hvid, som min mand i sin tid selv havde på hjem fra sygehuset. C havde det også på hjem og det skal baby også. Vi skal bare have købt en farvet body til at have på under (der køber vi en i hver farve, alt efter om vi skal have en pige eller dreng med hjem).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et strikket sæt tøj i hvid, som min mand i sin tid selv havde på hjem fra sygehuset. C havde det også på hjem og det skal baby også. Vi skal bare have købt en farvet body til at have på under (der køber vi en i hver farve, alt efter om vi skal have en pige eller dreng med hjem).

uh jeg synes det er så dejligt med traditioner ;-) vi har selv en dåbskjole, som min mormor har været i, min mor og hendes søskende og jeg og mine søskende, samt mine unger.. på indersiden i stoffet er der broderet navne og datoer for dåb :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har også kun fået kigget i bilka indtil videre, og der er desværre godt nok meget grønt og brunt, samt meget af småfolks drengetøj har desværre også de farver.. jeg er dog meget interesseret i de blå og grå farver, så hvis i ser noget må i da gerne sige hvor det kan købes :-)

i det neutrale tøj, har jeg allerede købt disse sæt

Vi har faktisk købt meget i Bilka, når det har været sat ned og det er primært gråt og blåt, der kan være enkelte ting hvor der også er grønt i mønsteret.

Det er rigtig at der er meget grønt og brunt ved tøj fra småfolk.

Men ellers så var der godt udvalg af papfar i grå og blå nuancer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej egentlig ikke, da jeg skal føde hjemme.. Men måske "bare" et første sæt :) Men det er ikke helt det samme. Husker godt hvor vigtigt det sæt ens nye guldklump har på på vejen hjem for første gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER