BabyWitting

Et spørgsnål om udflåd

8 indlæg i dette emne

UNDSKYLDER PÅ FORHÅND DETALJERNE

Jeg er i dag 3+2 og har lige været på toiletbesøg hvor der, da jeg tørrede mig, var udflåd der lignede ægløsningsudflåd meget, altså det var helt gennemsigtigt og kunne strækkes meget.

Jeg er temmelig sikker på, at jeg havde æl omk den 14.-15. marts, da jeg havde pletblødninger (eller brunligt udflåd) og det passer også meget godt med at min mens startede den 2. marts og med at min cyklus er på 28-29 dage. Forventer mens på mandag den 30. (eller den har da bare at blive væk  ). Min mens er meget regelmæssig så er sikker på at jeg ik har æl nu.

Men hvorfor sådan noget udflåd nu? Kan det være i forbindelse med implantation/graviditet? Er der nogen af jer skønne tøser der har oplevet det og kom der en bette bebs ud af det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De to gange jeg har testet positivt, har jeg oplevet noget lignende det du beskriver. Desværre endte den ene som en bio og den anden som en MA :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft udflåd hele graviditeten indtil videre og meget af den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må legs spørge om hvordan jeres udflåd var. Var det helt hvidt eller??? Det undre mig.nemlig at mit ligner æl-udflåd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skifter lidt nogen gange er det helt klart og andre gange er det mere hvidt, jeg tror efterhånden jeg har været hele galleriet igennem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også udflåd og haft det i alle indtil videre 13 uger, og meget af den. Og i alle mulige farver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad endte det med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede markant mere og vådere udflåd i nogen dage ca 7-9 dage efter ÆL, da jeg var gravid end normalt :)

Ved ikke om jeg synes det var ÆL-agtigt - jeg synes mest bare det var vådt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER