osvic

ændring i cyklus

9 indlæg i dette emne

Hej I skønne kvinder.

Jeg håber at I kan hjælpe mig med dette spørgsmål.

Jeg har været i gennem 2 iui-h først uden hormoner og den sidste med hormoner.

Begge negative, jeg syntes at det var utroligt hårdt at være på hormoner, så vi besluttede at holde en pause. Jeg fik bla. Crinone i 14 dage efter iui, og da jeg stoppede gik der 6 dage før min mens kom, meget kort og svag. På cyklus dag 8 får jeg en postiv ægløsningstest og voldsomme smerter, så ægløsning er på vej, men jeg har normalt ægløsning på 17-18. dagen og blevet rykket af hormoner til 15-16 dagen, da jeg skulle iui.

Hvad kan det skyldes at min cyklus rykker rundt?jegvedikke.gif

Andre der har prøvet dette?

Tak for at i læste med og håber ikke at det blev for forvirrene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er du sikker på at du ikke kan være gravid og det bare var en snyde mens???

Desværre ikke. Tænkte selv det samme med negative test. :angry  Må nok bare afvente og se, hvornår mens kommer igen, og håber at cyklus retter ind :unsure  :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder mærkeligt :( Hvad siger din gyn til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil nok kontakte gyn for at finde ud af om der findes svar på hvad der sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt være at jeg skulle ringe til klinikken og høre hvad de siger. Tak for rådet. :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop kan også blive underlig af hormonerne. Mener også min første mens efter crinone var svag og kort. Halvanden dag på svag styrke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop kan også blive underlig af hormonerne. Mener også min første mens efter crinone var svag og kort. Halvanden dag på svag styrke.

Dejligt at høre at min krop ikke er den eneste der er total off. Men syntes at der er svært at regne ud hvornår jeg skal teste næste gang. 1. mulighed 28 dage efter 1. mens dag. altså den 3/4 2. mulighed 14 dage efter ægløsning d. 29-30/4? What to do :wacko  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at min krop ikke er den eneste der er total off. Men syntes at der er svært at regne ud hvornår jeg skal teste næste gang. 1. mulighed 28 dage efter 1. mens dag. altså den 3/4 2. mulighed 14 dage efter ægløsning d. 29-30/4? What to do :wacko  :blink

 

Jeg ville teste 14 dage efter ÆL, da det burde være der, mens skal starte (hvis man gør ud fra, at du har en lutealfase på 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste 14 dage efter ÆL, da det burde være der, mens skal starte (hvis man gør ud fra, at du har en lutealfase på 14 dage.

det tænker jeg også, og jeg ved faktisk ikke hvor lang min lutealfase er efter behandling, hvor den styret af hormoner. prøver at teste d. 29-30/4.

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER