Bubbles

God fertilitetsklinik?

20 indlæg i dette emne

Hej,

 

Min mand og jeg har været i gang med projekt baby i omkring et år. Vi har netop fundet ud af, at manden har nedsat sædkvalitet, og vi skal derfor starte i behandling.

 

Jeg er lidt hys med læger og sådan, så det er meget vigtigt for mig at finde et sted, jeg er helt tryg ved  :unsure

 

Er der nogen af jer, der kan anbefale en god fertilitetsklinik ? Gerne nord for købehavn (Lyngby/Hellerup/Søborg/Bagsværd eller deromkring).

 

På forhånd tusind tak for hjælpen

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen!

Hov, læste lige andetsteds, at din mands sædkvalitet var moderat nedsat. Dette betyder, at I muligvis ikke kan nøjes med IUI, men at I skal have ICSI eller IVF behandling. Da Trianglen 'kun' tilbyder gratis IUI på baggrund af en henvisning, men ikke IVF/ICSI (eller jo, det gør de, men så skal man selv betale), så ville jeg overveje at vælge at bruge jeres henvisning på et hospital til at starte med. Så skal I nemlig ikke bruge ekstra tid på at blive henvist videre, hvis det bliver nødvendigt.

Her kan jeg anbefale Rigshospitalet (pt ca ventetid på 4-5 måneder).

Men I skal selvfølgelig gøre, som I føler mest for :) Held og lykke igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Sparks. Min mand har også moderat nedsat og vi gik igennem de 'Almindelige' IUI'er :)

Men det er klart, at ved videre behandling med ICSI Oog IVF skal det foregår igennem det offentlige.

Men Bubbles. Synes I skal tage kontakt til forskellige klinikker og tage en samtale med dem. Det koster ikke noget, og derfra finde ud af, hvem i klikker bedst med, hvis I ikke vælger et af de udmærkede hospitaler :) Go' jagt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé at tale med de forskellige klinikker, så får I en bedre fornemmelse af dem :)