girly1988

Tiden efter fødsel...

7 indlæg i dette emne

Jeg slap med en mild bristning da jeg fødte og blev syet lidt...manden og jeg forsøgte med sex for lidt tid siden...men sys det gjorde ondt i den ene side...er det normalt?

Vi vil snart prøve igen for tænker det må være der jeg bristede...

Har haft mens en enkelt gang men nu er det længe siden...er det normalt det er uregelmæssigt efter fødsel ? I så fald hvor længe cirka ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår fødte du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter fødslen af Me. Synes jeg det gjorde ondt de første gange. Det gik i sig selv efter nogle gange :)

Husker jeg forkert, men havde han ikke svært ved at komme ind i dig da i lige startede PB :unsure Måske blander jeg 2 personer sammen i det tilfælde :oops

Mht. Mens, så er min 100 % stabil igen, det blev den også hurtigt efter Me. Men tror ikke det er unormalt at man får mens også kan der går lidt tid igen, når det er efter en fødsel. Min svigerinde har i hvert fald oplevet det ved alle fødsler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver 4 mdr om 2 uger...

Og jo han havde svært ved at trænge ind i starten....men det har han ikke haft problemer med længe nu...og det er en anden form for ubehag end den gang...men måske går det over jo mere vi prøver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ikke gøre mig klog på smerterne for det har jeg ikke oplevet. Men tag en snak med din læge hvis du er bekymret.

Mht mens så havde jeg også en enkelt ret hurtigt og næste fik jeg så først da Freja var omkring 8 måneder tror jeg og så blev de regelmæssige derefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser lige an de næste gange vi prøver for som sagt det er en anden ubehag/smerte end hidtil og ikke sådan hele området men nærmere den ene side....er ikke bekymret endnu...ville bare lige høre andres erfaringer...men til 8 ugers tjek sagde lægen jeg var helet så fint dernede såå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER