Imaong

Gode historier

14 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne mennesker, er ny her inden. Fik taget 12 æg ud i dag min første æu, kort behandling. Vi skal ha taget icsi da min mands sædkvalitet er meget nedsat, men han blev dog godkendt, så nu må vi se. Hvis der er nogen æg der deler sig skal jeg til æo onsdag. Er der nogen som står i samme situation eller har gjort som har fået baby? Vi er begge 24 snart 25

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :) :balloons

12 æg, wooow!!! Mon ikke der gemmer sig et par guldæg deriblandt? ;) :glad

Jeg er i gang med ICSI lige nu (første forsøg) og fik taget otte æg ud i fredags og skal, efter planen (og hvis der er æg der klarer sig så langt), også have lagt æg op onsdag :)

Hvor går I henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også flot med otte, især når der i realiteten kun skal et til:-) vi er tilknyttet Holbæk, hvor er i tilknytte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også flot med otte, især når der i realiteten kun skal et til:-) vi er tilknyttet Holbæk, hvor er i tilknytte

Jeg er også meget tilfreds:)

Vi er tilknyttet Herlev.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen succeshistorie at give eftersom vi først skal til og i gang med første forsøg nu... Vi skal i ICSI med lang protokol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, jeg har en skøn søn fra '13, der er blevet til ved en IVF-behandling, der startede som IUI. Jeg modnede for mange æg (5), så de tog dem ud istedet. De fik tre, der var ét, der delte sig, og lige nu sidder jeg og venter på, at han sover :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej du og velkommen til 

sikke mange fine æg det blev til tilykke  :loveshower

jeg skal i gang med 3. icsi forsøg lang protokol imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) håber i har gevinst i første forsøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i ha alle sammen, håber vi alle snart får det vi drømmer om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var 6 ud af 12 der havde klaret den, har fået sat er fint æg op og resten arbejdede de videre med og så for vi svar om der er æg til fryseren lørdag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var 6 ud af 12 der havde klaret den, har fået sat er fint æg op og resten arbejdede de videre med og så for vi svar om der er æg til fryseren lørdag :-)

næhh hvor flot tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig bliver det ikke nødvendigt med fryseæg... Nu er du i hvert fald gravid indtil det modsatte er bevidst... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et meget flot resultat :) Ih, hvor er det spændende!! :D

Vi var gennem vores første ICSI forsøg i december. Her fil jeg taget 7 æg ud. 6 delte sig efter planen på dag 2, så de blev alle dyrket videre. På dag 5 var de blevet til 3 blastocyster. Den ene blev sat op, da to andre røg i fryseren. Til jul tog jeg en positiv graviditetstest, og i dag er jeg gravid, 10+4. Det var bare min gode ICSI historie :)

Håber I også er heldige og snupper en baby i første forsøg :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været inden og læse jeres historier spark og hjertelig tillykke det er en god gruppe i har lavet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER