debelvej

Naturlig hjælp til at ægget kan sætte sig fast???

8 indlæg i dette emne

Hej, vi har to børn, og har prøvet at få det trejde barn i 1½ år uden resultat. Indtil videre har jeg haft 4 gange, hvor jeg har haft alle symptomer på graviditet, men hvor så mens er kommet til tiden eller et par dage efter.

Er godt træt af det, for det er hårdt psykisk. Men er der nogen, der har kendskab til måske et naturlægemiddel, der kan hjælpe ægget til at blive?

Vi vil ikke ud i noget fertilitetsbehandling, måske er det også bare skæbnen, der siger at vi ikke skal have flere børn - men jeg kan mærke at jeg brænder så meget for det...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at søge på babyklister (fructus femina)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at søge på babyklister (fructus femina)?

Ja det tænkte jeg også, har ikke selv brugt det men nogen sværger til det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tænkte jeg også, har ikke selv brugt det men nogen sværger til det....

Jeg tog det ihvertfald da jeg blev gravid med CE. Om det var pga det jeg blev gravid i første forsøg af IUI ved man jo aldrig men jeg køber det ihvertfald igen nu til min IUI om forhåbentlig ikke så længe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med gele royal, det er der nogen der har haft succes med  :) jeg tager det men afventer succesen  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med gele royal, det er der nogen der har haft succes med  :) jeg tager det men afventer succesen  :D  :D  :D

Gele Royal skulle gerne booste æggene, men om det lige frem hjælper med at de sætter sig fast ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog bidro den sidste 1,5 måned i PB, men ander ikke om det har gjort nogen forskel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gele Royal skulle gerne booste æggene, men om det lige frem hjælper med at de sætter sig fast ved jeg ikke

 

:help Hvordan booste æggene? Og hvad er Gele Royal? Det lyder som de der piller fra Matas folk spiser for at få flot hår? hihi :huh :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER