siffaistrup

Gravid?

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

 

Har fulgt med herinde i et godt stykke tid, og fundet en masse gode råd - så tak for det.

 

Nu er det så min turarrow-10x10.png til at bede om hjælp :-)

 

Jeg har forsøgt at blive gravid siden min ufrivillige abort 7/10-14, uden heldarrow-10x10.png.

 

Jeg skal have min menstruation imorgen, ifølge min kalender.

 

Men de symptomer jeg har er ikke lig mens.

 

Jeg tager dagligt tilskud af folsyre på 400 mg. (tror det er mg :-D)

 

Jeg har:

 

Lidt kvalme, ømme bryster, ømme brystvorter, øget udflåd, træthed, hovedpine, metalsmag i munden (har tungepiercing, men har aldrig haft metal-smag i munden før), smerter i maven, og lettere oppustethed.

 

Jeg testede negativ idag, nærmest bragende negativ, og også to gange før, har de været negative.

 

Hvis min menstruation ikke kommer imorgen, ville jeg så kunne teste der? Eller skal jeg vente et par yderligere dage?

 

Håber virkelig på at den er her denne gang.

 

Jeg takker på forhånd for jeres hjælp, og ønsker jer alle en god dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I princippet bør du kunne teste på 1. dagen for udebleven mens, men du får sandsynligvis en tydeligere streg (hvis du er gravid) efter et par dage fordi hcg niveauet stiger meget de første uger... Jeg har hele tiden først testet 3-4 dage efter

Det plejer at stå i brugsanvisningen til den pågældende test hvor tidligt man kan bruge den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar!

 

Da fandt ud af graviditeten sidst (med den ufrivillige abort), var det også først 3-4 dage efter menstruationen skulle være kommet. Testede to dage efter, med et negativt resultat, og så igen yderligere to dage, hvor den så var svagt positiv, og fik det så bekræftet det hos lægen.

 

Jeg må bare være tålmodig så :-)

 

Vi får at se imorgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar!

 

Da fandt ud af graviditeten sidst (med den ufrivillige abort), var det også først 3-4 dage efter menstruationen skulle være kommet. Testede to dage efter, med et negativt resultat, og så igen yderligere to dage, hvor den så var svagt positiv, og fik det så bekræftet det hos lægen.

 

Jeg må bare være tålmodig så :-)

 

Vi får at se imorgen :-)

Er nu 4+2 (hvis jeg er gravid). Negativ test igår, stadig symptomerne på graviditet, nu også flere. Stadig ingen mens.

Skal man ringe til lægen? Eller bare vente endnu? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vente med at ringe til, at jeg stod med en positiv test selv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede meget svagt positiv 5 dage efter udebleven mens trods murren. Men den var ikke særlig tydelig. Så du kan jo godt være gravid. Men nu er det nogle dagen siden, du har skrevet - er der sket noget i mellemtiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler på at lægen vil gøre noget før man har positiv hjemmetest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER