Bibelip

Nedregulering=Ingen menstruation

4 indlæg i dette emne

Hej

Nogen der har været på nedregulering og oplevet at menstruationen er udeblevet når den normalt ellers er næsten på minuttet? Istedet har jeg bare fået en del helt hvidt udflåd (ja undskyld billederne) :/

Jeg har taget en graviditetstest, men den siger negativ.

Nogen der har nogle gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i gang med nedregulering i øjeblikket, og jeg fik at vide, at det ikke er en normal menstruation man har, og at den derfor godt kan komme på et helt andet tidspunkt end forventet og kan være helt anderledes end den plejer - enten meget kraftigere, eller meget svagere.

 

Hos mig kom den som den burde, men var enormt svag og varede kun to dage (hvoraf det kun var den ene dag med reel blødning, første dag kun pletblødning). Så havde jeg en dag uden noget, og så to dage med meget svag pletblødning. Meget anderledes end den plejer, men regner med at det er pga. hormonerne.

 

Jeg ved ikke, om hormonerne også kan påvirke at blødningen helt bliver væk - jeg ville nok ringe til klinikken og høre dem ad, just in case :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak... Det er selvfølgelig kun 2.dag den er udeblevet, så kan være jeg lige skal give det et par dage mere så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun oplevet den forsinket under nedreguleringen men ring til klinikken  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER