SDB

Julemusen Mies fødsel

26 indlæg i dette emne

.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt skrevet. Kan virkelig føle mig ind i din smerte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - glemmer ikke hvor ondt det gjorde at have de udvidelsen veer, men vil til hver en tid gøre det igen når jeg ser på min smukke datter - hun er det hele værd ❤️ Og jeg klarede den jo alligevel, og ved at hvis der kommer en næste gang skal jeg have styr på vejrtrækningen og virkelig fokusere på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beretning :)

Det lyder som du har haft en lidt hård, men stadig god oplevelse. Jeg kender godt til det med ikke at svinge med jordemoderen - ikke fedt, så godt der nåede at komme en sød til selve fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en velskrevet beretning :) Tak fordi du deler den med os.

Jeg har også født ved Inge Marie. Jeg havde hende under hele fødslen. Fra modtagelse til akut kejsersnit. Jeg var så glad for hende. Synes hun var så sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en velskrevet beretning :) Tak fordi du deler den med os.

Jeg har også født ved Inge Marie. Jeg havde hende under hele fødslen. Fra modtagelse til akut kejsersnit. Jeg var så glad for hende. Synes hun var så sød :)

Mange tak  :)

 

Inge Marie er nemlig så søde, kan godt forstå du var glad for at have hende, det var jeg ihvertfald også, hun er da den bedste jordemorder jeg er stødt på - og jeg har mødt 8-10 forskellige i løbet af graviditeten og fødslen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for god berretning. Føler med dig. Min venstre indre skamlæbe blev også næsten revet af og det gør bare psyko ondt!

Men dejligt med en sød jm og sosu.

Tillykke med hende!

Ps. Mangler der ikke et billede? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for god berretning. Føler med dig. Min venstre indre skamlæbe blev også næsten revet af og det gør bare psyko ondt!

Men dejligt med en sød jm og sosu.

Tillykke med hende!

Ps. Mangler der ikke et billede? ;)

Jo der mangler billede af hende men fjolset her kan simpelthen ikke finde ud af at få det ned i den rigtig størrelse så i kan se min smukke prinsesse ❤️

Og tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Inge Marie er nemlig så søde, kan godt forstå du var glad for at have hende, det var jeg ihvertfald også, hun er da den bedste jordemorder jeg er stødt på - og jeg har mødt 8-10 forskellige i løbet af graviditeten og fødslen.

Jeg nåede ikke at møde så mange. Blev overflyttet til Skejby 9 dage før fødslen. Så mødte kun hende øf et par stykker på klinik for igangsættelse af gravide. Men klager bestemt ikke over valget. Hun var nemlig rigtig sød og dejlig rolig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for fortællingen og tillykke! Spændende og velskrevet beretning :-) Glæder mig til at se billeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for den gode beretning, hvor er den godt skrevet, og måtte le et par gange undervejs :D 
Tillykke med hende, og endnu en gang tak for beretningen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger. Tak for jeres besvarelser. Der er nu billeder af min prinsesse i første indlæg ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig opdaget du har skrevet en beskrivelse af fødslen. Hvor var det godt skrevet, synes ikke hende Anette var så behjælpelig. Men hvor var du bare sej :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig opdaget du har skrevet en beskrivelse af fødslen. Hvor var det godt skrevet, synes ikke hende Anette var så behjælpelig. Men hvor var du bare sej :super

Tusind tak søde :kiss

Tumler stadigvæk med om man skulle henvende sig til Skejby og sige Hey det er ikke så fedt det der. Især fordi flere i min omgangskreds har oplevet det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak søde :kiss

Tumler stadigvæk med om man skulle henvende sig til Skejby og sige Hey det er ikke så fedt det der. Især fordi flere i min omgangskreds har oplevet det samme.

Hvis det var mig, ville jeg gøre det. Afdelinger har ofte nogen der kan kontaktes for ris/ros og klager, dem ville jeg skrive til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig, ville jeg gøre det. Afdelinger har ofte nogen der kan kontaktes for ris/ros og klager, dem ville jeg skrive til :kram2

Tak søde :kiss og :kram2 skal jo være iorden til når det er din tur at skulle på Skejby :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss og :kram2 skal jo være iorden til når det er din tur at skulle på Skejby :kiss

Hvor er du sød at tænke på mig :kiss tænker at du måske kunne have brug for at fortælle dem at du ikke havde en god oplevelse. Så er det ude at dit system og de skal forholde sig til deres personale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart tage snakken med dem. Også for din egen skyld så du kan få bearbejdet oplevelsen. Jeg tog en efterfødselssamtale for at få takt ud om min fødsel og de problemer vi oplevelse undervej. Vi havde bla en knap så sjov narkoselæge som råbte lidt for meget da hun skulle ligge epi'en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak søde :kiss

Tumler stadigvæk med om man skulle henvende sig til Skejby og sige Hey det er ikke så fedt det der. Især fordi flere i min omgangskreds har oplevet det samme.

I skal måske alle påpege det så de ser det ikke er et enkelt stående tilfælde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en flot beretning og tillykke med din skønne princesse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal måske alle påpege det så de ser det ikke er et enkelt stående tilfælde.

Tak det vil jeg helt sikkert foreslå dem jeg kender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en flot beretning og tillykke med din skønne princesse

Tusind tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for en detaljeret beretning. Kan godt lide at læse dem for at forberede mig mentalt, og er også godt at læse at nogle jordmødre altså ikke har ret i deres vurderinger, så man føler det er okay at sige til og fra og insistere hvis man er utryg i situationen. Håber ikke jeg får en Annettte type, men i det mindste er jeg forberedt på, ligesom din gode mand, at holde fast hvis mavefornemmelsen siger noget andet. 

 

Lyder som om du klarede det godt på trods af alt og det er da en smuk lille dame der kom ud af alle de smerter  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for en detaljeret beretning. Kan godt lide at læse dem for at forberede mig mentalt, og er også godt at læse at nogle jordmødre altså ikke har ret i deres vurderinger, så man føler det er okay at sige til og fra og insistere hvis man er utryg i situationen. Håber ikke jeg får en Annettte type, men i det mindste er jeg forberedt på, ligesom din gode mand, at holde fast hvis mavefornemmelsen siger noget andet.

Lyder som om du klarede det godt på trods af alt og det er da en smuk lille dame der kom ud af alle de smerter :balloons

Jeg håber du får en drømme fødsel med fantastiske jordemødre.

Det skal siges i situationen synes jeg hun var ok, for hun hjalp mig trods alt med at huske min vejrtrækning når veerne kom i stimer - men i bagklogskabens lys og med min mand som jeg var fuldt bevidst kan man se hvor mange ting der ikke var ok.

Håber hvis det bliver nødvendigt at din R holder hovedet klart og kræver I får den hjælp I skal :)

Rigtig god fødsel her lige om snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER