Tina80

Det må bare ikke ske nu!

19 indlæg i dette emne

De sidste 3 timer har jeg haft kraftige plukkeveer hvert 2 min som varede 30-45 sek. Og smerter der gik om i lænden. Har blødt lidt til aften og haft noget vandet udflåd.

Jeg er kun 33+2 og mindste pigen herhjemme har ligget med opkast, diarré og feber de sidste 24 timer. Og manden er udlært efter dobbelt vægter i weekenden.

Og så er vi ikke helt færdige med at flytte.

Så håber nu hvor jeg har taget et bad og vil gå i seng, at plukkeveerne vil gå i sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber det gik i sig selv og du har fået sovet godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik over i løbet af natten. Men øv hvor er maven øm i dag efter alle de plukkeveer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så skete det, røg akut på fødegang med kørsel 1.

Grunden til dette var jeg vågnede i Norges med veer der kom hver 2. Min. Og efter et par timer fik der kun et min. Så ambulancen kom og hentede mig og drønede afsted til sygehuset.

Har fået lunge modning og en masse vehæmmende.

Er kun 33+4 i dag så kommer nok først tidligst hjem på fredag hvis de kan holde veerne nede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, Tina for fa'en. Øv øv øv. Jeg håber, de får stoppet veerne og du kan komme hjem igen inden jul.

Hvis ikke, så vil jeg bare som præmatur-mor sige, at du er rigtig langt. Jeg kan huske, at de uanset hvad, ville tage Viola ud 34+0, for der er de ret godt stillet, de små og kan for det meste trække vejr selv og sådan.

Og du er jo ikke langt fra uge 34.

Men selvfølgelig håber jeg, at de får stoppet veerne, og du får lov at bage baby færdig. Alle fingre er krydsede for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder ikke godt :( Håber at det lykkes at stoppe veerne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Tina det var jo ikke meningen.Krydser alt for at de kan holde lillesøster i maven lidt endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber de kunne stoppe veerne :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhh.. Håber de får det hele i ro igen.

Kæmpe kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en forskækkelse. Håber ro, pleje og vehæmmer hjælper på situationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft lidt rolig nat med kun et par veer. Men får også konstant vehæmmende i drop. Skal senere i dag have den anden lungemodning's sprøjte og så må vi se hvad planerne er. De sagde i går de kunne give vehæmmende indtil 34+0 som jeg er på fredag og så ville de ikke stoppe fødslen mere der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare det er tidlig de ikke vil stoppe fødslen mere allerede ved 34+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis sådan havde jeg det også, Tina.

Jeg ville ikke acceptere, at de ville tage hende ud 34+0. Nu nåede jeg så aldrig så langt.

Så jeg forstår dine følelser. Men jeg tror bare, at man bliver nødt til at stole på deres ekspertise og erfaring.

Ved Viola var det noget med, at når nu der var hul ( vandet var gået), så var det bedre for hende at komme ud 34, hvor de som regel kan klare sig selv, i stedet for at risikere en infektion.

Og det kan jo også være, at der er en grund for jer. Snak med sygeplejerskerne om din bekymring, og få dem til at forklare dig hvorfor, de ikke vil stoppe fødslen, når nu dit ønske er, at hun bliver derinde så længe som muligt.

Jeg kan også fortælle dig, at uge 34 er der, at de fleste præmaturbabyer får deres apnø-alarm af, netop fordi de der er i stand til at trække vejret selv.

Det skal nok gå godt. Du er allerede rigtig langt.

Tusind kram fra Ann

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå fik af vide ved middags tid, at når posen med vehæmmende var tom, så skulle jeg ikke have mere, og så måtte vi se hvordan det gik.

Men da jeg havde været i bad kom sygeplejersken/Jm og sagde lægen havde givet ordre på jeg skulle fortsætte i 24 timer med vehæmmende og så have konstant kurve kørende indtil der ikke er veer!

Og så bliver der taget flere forskellige prøver hele tiden.

Så kommer ikke hjem i dag :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nåede lige til uge 34+0. Er 3 cm åben og vandet er klar til at blive sprunget. Men de var søde at vente til min mand kommer. Så har fået den der tarm rensning og et bad.

Så må vi finde ud af det med jul, min store datters fødselsdag og nytår hen af vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina.

 

Jeg er spændt på din næste update...

 

Mange kram fra Guddi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på besøg fra marts-gruppen og vil bare lige give et kæmpestort held og lykke med på vejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER