girly1988

Barnets bog?

12 indlæg i dette emne

Hej piger.

Min mand synes vi skal have sådan en bog, men kan jo se der er forskellige slags og priser...

Så hvad vil i anbefale ?

Skriv gerne pris og evt. link til hvor jeg kan købe den :-)

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tænkt mig at købe "Mine første år - Minder og gemmer" af Lénart og Stenfelt. Det billigste sted, jeg har set den, er på plusbog.dk

http://www.plusbog.dk/mine-foerste-aar-minder-og-gemmer-lenart-stenfeldt-9788792021168/ (Vær dog obs på at plusbog er sådan noget med medlemsskab, så det kan blive rigtig dyrt, hvis du ikke læser det med småt)

Sådan en havde vi til min store dreng og jeg ELSKER den. Men der er rigtig meget at udfylde i den, og det er jo forskelligt fra person til person, om man synes det er godt eller skidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den samme som Barbarmama og er rigtig glade for den :)

 

Vi har købt vores i babysam.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den der hedder "Min første år - minder og gemmer" og er rigtig glad for den.

Kan ses her;http://specialday.dk/produkter/mine-forste-ar/mine-forste-ar?lang=da

Den fungere som en scrapbog og koster omkring 270kr. Den kan købes ved de fleste boghandler.

Jeg synes det er fedt at man kan sætte ekstra sider ind og lommer til opbevaring af små ting. Den giver stor mulighed for kreativitet.

Hvis man ikke er til scrapbogs konceptet kan jeg se på deres webside, at de har lavet en i hel bogform, men den kender jeg ikke til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den samme til tvillingerne - og jeg er vældig glad for den! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver min egen, sådan lidt foto/scrapbogs agtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også den der Mine første år - minder og gemmer :)

Som det er blevet sagt så er der meget at udfylde i den, men den er bare så skøn og hyggelig at kigge i :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt denne her: http://www.williamdam.dk/boerneboeger/boerneboeger-div/mine-foerste-aar-lyseroed_1556009_da.html - købte den dog i Bog & Ide til 149,95 

  - synes den var rigtig fin med mange af de ting jeg synes der er vigtige at få med - et rigtig godt stamtræ, måned for måned størrelse mv. og man kan skrive i den til og med 3 år - håber blot jeg får udfyldt den (er selv ked af hvor mangelfuld min er pga. jeg er 3. barn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan ser en af siderne ud i min hjemmelavet bog :)

post-7418-0-30627600-1417029188_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan ser en af siderne ud i min hjemmelavet bog :)

Ej hvor er den bare fin Kia  :loveshower  gid man var så kreativ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver min egen, sådan lidt foto/scrapbogs agtig :)

:ditto men er ikke lige så dygtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den bare fin Kia  :loveshower  gid man var så kreativ

  

:ditto men er ikke lige så dygtig

Jeg fik ideen fra min veninde, og hun anbefalede at søge på pinterest - hvis man søger baby / børn og så scrapbook så kommer der enorm meget inspiration, derfra har jeg fået mine ideer :)

Jeg har ikke nået så meget endnu, meen håber nu hvor Laura bliver lidt ældre og vi forhåbentlig får kørt bedre aftenrutine ind at jeg kan få lidt aftener til at hygge mig med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER