Elisamus

Invitations design?

13 indlæg i dette emne

Jeg går hjemme og keder mig, derfor tænkte jeg at nu var muligheden for at lave en design/ide til design af barnedåbs invitationerne, men jeg er helt på bar bund andet end det skal være i tøse farver...

Hvor fandt i inspiration. Jeg har Google og kigget herinde men har ikke fundet noget som bare skreg at det skal være det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt inspiration i Påskesens invitationer til Olivias dåb. Hun har en tråd et sted herinde omkring O's dåb. Men ellers er der jo også altid pinterest.

Vores til tvillingerne endte sådan her.

EXUT1HP.jpg

GWwRU6a.jpg

5USACbH.jpg

Så en side med kort og adresser. Og så bagsiden med fodaftryk.

b9Niu84.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her var jeg også ret hooked på egentlig.

dfVxvkD.png

g6wPnJl.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det  være designet på computeren, eller leder du efter noget klippeklister? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det  være designet på computeren, eller leder du efter noget klippeklister? :)

Jeg vil gerne klippe klister men teksten skal jo være på computer, da jeg skal have mulighed for at lave teksten på flere sprog da noget af min familie bor i udlandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne klippe klister men teksten skal jo være på computer, da jeg skal have mulighed for at lave teksten på flere sprog da noget af min familie bor i udlandet.

Så du tænker at lave selve kortene i hånden og så printe tekst og sætte i? :) Jeg har lidt forskellig inspiration, jeg lige kan prøve at ligge billeder op af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et par klippe-klister invitationer :)

post-9401-0-64742500-1415732132_thumb.jp

post-9401-0-74454500-1415732139_thumb.jp

post-9401-0-14003000-1415732156_thumb.jp

post-9401-0-13240000-1415732227_thumb.jp

post-9401-0-06325800-1415733217_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kiggede lige i gemmerne på min iPad, og fandt disse 2 billder fra da jeg planlagde bryllup (som desværre blev aflyst pga økonomi) hvor designet er mega fedt synes jeg. Nu skal det bare lave om til en barnedåbs invitation, hvordan jeg bedst lige gør det. Jeg tænker farverne skal være chokolade brun med glimmer effekt til baggrund og lyserød/svag rosa til det ark hvor der skal stå tekst...

post-8710-0-93992700-1415733636_thumb.jp

post-8710-0-75808000-1415733651_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kiggede lige i gemmerne på min iPad, og fandt disse 2 billder fra da jeg planlagde bryllup (som desværre blev aflyst pga økonomi) hvor designet er mega fedt synes jeg. Nu skal det bare lave om til en barnedåbs invitation, hvordan jeg bedst lige gør det. Jeg tænker farverne skal være chokolade brun med glimmer effekt til baggrund og lyserød/svag rosa til det ark hvor der skal stå tekst...

Det lyder rigtig fint. Du kan jo evt skifte fuglene ud med fodaftryk, andre dyr hvis i vil, eller putte nogle balloner, luftballoner, hjerter, små babyer, vimpler eller andet, så det får et andet udtryk. Men synes også det er fint som det er :)

 

Jeg er også selv vild med idéen om lommeinvitationerne som vi også selv brugte til bryllup, men da vi går efter et meget mere casual udtryk, fungerer det ikke rigtig. Invitationen har ret meget at sige om hvilken form for fest man er inviteret til, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lavet invitationer i efteråets farver, så kunne vi bruge lidt efterårs tema som bordpynt, servietterne var så røde og orange.

Det hele (invitation) hjemmelavet

post-7418-0-48616700-1415899402_thumb.jp

post-7418-0-05126800-1415899463_thumb.jp

post-7418-0-93827300-1415899471_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt inspiration i Påskesens invitationer til Olivias dåb. Hun har en tråd et sted herinde omkring O's dåb. Men ellers er der jo også altid pinterest.

Vores til tvillingerne endte sådan her.

EXUT1HP.jpg

GWwRU6a.jpg

5USACbH.jpg

Så en side med kort og adresser. Og så bagsiden med fodaftryk.

b9Niu84.jpg

 

Ej Annika ser først denne nu! Hvor er de fine  :loveshower Fedt at du har fundet inspiration hos mig hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Annika ser først denne nu! Hvor er de fine :loveshower Fedt at du har fundet inspiration hos mig hihi

Tak! Hvor er du sød :) Dine var bare SÅ flotte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Hvor er du sød :) Dine var bare SÅ flotte!

:blush  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER