SweetAim82

Den forbandede ventetid

10 indlæg i dette emne

Blev insemineret den 25. Oktober og har testsag d. 11. November og hold nu op, hvor ventetiden er lang :(

Mærker konstant efter hvad min krop har gang i og tolker og forestiller.... Og hvis bare den her uge har været lang så tør jeg ikke tænke på næste, hvor jeg, hvis den ikke er der jo kan forvente mens sidst på ugen. Det bliver en forfærdelig uge :(

Havde lige brug for at skrive ordene i dette forum og tænker/ ved der er andre der har det lige sådan som mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ork hvor jeg dog kender det.. 
Jeg skal igennem min 2. inseminering på tirsdag, og kunne godt huske den 1. gang hvor var det nerverpirrende..

 

XXX sendt til dig  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil blot ønske jer held & lykke! Jeg er ikke selv kommet så langt i behandlingsforløbet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mindes følelsen alt for tydeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev insemineret den 25. Oktober og har testsag d. 11. November og hold nu op, hvor ventetiden er lang :(

Mærker konstant efter hvad min krop har gang i og tolker og forestiller.... Og hvis bare den her uge har været lang så tør jeg ikke tænke på næste, hvor jeg, hvis den ikke er der jo kan forvente mens sidst på ugen. Det bliver en forfærdelig uge :(

Havde lige brug for at skrive ordene i dette forum og tænker/ ved der er andre der har det lige sådan som mig :(

 

Kender det alt for godt- vi er på vores 4. IUI forsøg uden held... og der er virkelig (mange) dage, hvor man bare har lyst til at give op fuldstændigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tanker.

Jeg mærker efter hver en lille ting min krop gør og så kan man lige pludselig mærke mange ting, f.eks hov var det noget mens smerte eller hov var den der følelses en del af implantationen og så videre. Og det er bare top frustrerende og man kan jo ikke passe et arbejde ved siden af.

Ved godt at det kun er første forsøg men kan slet ikke overskue hvis den ikke er der, skal nok selvfølgelig komme gennem det. Var igennem medicinsk abort i starten af august og det var en meget svær tid følelsesmæssigt.

Så i den her uge render jeg så på toilet konstant tænker jeg for lige at tjekke om jeg har fået min mens.

Og oveni så er min mand meget væk i den her uge, så der er meget tid alene.

Nå det var bare et "opkast" endnu engang tak for jeres beskeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Vi har nu prøvet at blive gravide i 1,5 år - er nu i gang med IUI for 1.gang. Jeg blev insemineret fredag d.21.11 og får forhåbentlig ikke min mens på lørdag:-)

Men alle gange, uanset om det var den periode vi selv prøvede eller nu under IUI, så er de sidste to uger efter ÆL modbydelige. Tiden siden d.21.11 føles som en hel måned. Man hører/læser alle steder, at man skal prøve at lade være med at tænke så meget på det!!!!! Det er fanme svært, for det popper nok op i tankerne hvert 5. Min - også selvom jeg laver noget spændende. Mange siger også at det har påvirkning på resultatet!!!

Jeg kan mærke alle tegn og signaler i min mave. Det har siden fredag følt som om min mens er på vej - dvs den følelse er allerede kommet 8 dage før min mens skal komme. Det er sket før, så det er ikke kun den her gang.

Vil hører jer ad, om I har nogle gode ideer til, hvordan man kan få sine tankerne på noget andet (det meste af tiden).

De bedste hilsner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Er der nogen af jer der er i gang med IUI, der har oplevet at ens mens kommer senere end normalt? Jeg har altid fået min mens til tiden. Jeg tænker bare om pergotime pillerne (hormon stoffer) kan rykke med mens dagen?! Jeg plejer at pletbløde 2 dage før - dvs igår og idag, og så kommer mens på 3. Dagen.

Jeg skal have mens imorgen lørdag, men endnu ingen pletblødning. Håber jo selvfølgelig at det er fordi IUI lykkes:-)

Jeg føler mig lidt oppustet, har ømme brystvorter, men ingen muren i maven (de sidste 2 dage med maven).

Iiihhhh håber der er en lille spire på vej:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I to ud af mine tre IUI forsøg, fik jeg først mens 16 dage efter inseminationen. Så det kan rykke sig lidt.

Det håber jeg selvfølgelig ikke er tilfældet for dig :) Har du taget et graviditetstest endnu? Krydser fingre for, at der er en lille spire der laver ravage hos dig :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en test for nogle dage siden, hvor den var negativ. Ved godt det måske var for tidligt.. jeg prøver at tage en søndag, hvis det ikke er kommet imorgen lørdag. Lørdag er også 16 dage efter IUI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER