Guest

Tak :-)

10 indlæg i dette emne

Hej alle I dejlige brugere at Babyklar.

 

Jeg har lige siddet og læst en masse tråde igennem, både for hyggens og for interessens skyld. Og hvor ER det dog dejligt, der er så god en tone her i Babyklars forummer :) :) :).

Jeg er medlem af et enkelt andet baby-space, og derinde er tonen simpelthen så aggressiv og negativ. Der er det som om folk kommer for at afreagere og dømme andre. Rigtig mange starter deres oplæg med "nu håber jeg ikke, jeg får alt for mange negative kommentarer". Det er slet ikke spor rart.

 

Så KÆMPEROS til Babyklars lækre brugere, som formår at være søde, støttende, ærlige og kritiske på en PÆN måde :).
Når jeg kommer herind fra det andet sted, falder blodtrykket med 50% :). Dejligt! :D :) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne ikke være mere enig :lovebk :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lovely :)

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sandt! Her er virkelig rart at være!!!

Og i øvrigt selv tak!! Du er jo selv med til at holde tonen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig glad for at læse  :loveshower synes jo også vi har de bedste medlemmer i hele verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er nemlig rigtig rart at være. Og nok en af grundende til at man stadig er flittig brugere af forummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jo kun give dig ret, det er nogle skønne kvinder herinde :kiss elsker også at være her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig :biglove

 

Jeg elsker vores debatter herinde, fordi jeg ved at vi kan være hamrende uenige, og så alligevel snakke fornuftigt til hinanden. Jeg lærer rigtig meget af debatterne, og tit ender jeg også med at have ændret min egen mening - ikke nødvendigvis 180 grader - fordi der bliver argumenteret sagligt og ordentligt, og det sjældent bliver personligt. 

 

Jeg tror også det handler om, at vi er et lille forum, hvor vi skriver meget i personlige tråde. De andre babyforums jeg har været på, har der ikke været personlige tråde, så man kender ikke rigtigt personerne bag. Her har man mulighed for at følge meget med i andres liv, og det tror jeg gør, at man har mere respekt for hinanden. Hvis jeg skriver noget grimt om en person, så er det ikke bare et profilnavn, men en person, jeg har fulgt - måske igennem længere tid, og har set billeder, læst fødselsberetninger og daglige opdateringer om, hvad der rør sig i personens liv. 

Jeg føler at jeg kender de aktive brugere herinde ret godt. 

 

Og så har jeg også en ide om, at det er fordi "standarten" herinde er ret høj. Jeg synes, sammenlignet med andre forums, at dem der er herinde har nogle gode værdier, er velformulerede og virker intelligente (ikke nødvendigvis på en mensa-agtig måde, men mere på den måde, at vi tænker over tingene og forstår sammenhænge). Vi tænker over tingene, går op i hvad der er godt og skidt for vores børn, og er åbne for ny viden. 

Jeg synes sjældent man ser nogle herinde, der forsvarer en dårlig eller usund handling eller vane, har fx. aldrig set nogle skrive "jeg ryger, fordi jeg godt kan lide det, og så vil jeg sk*de på hvad folk mener om at det er usundt, når man er gravid", men vi kan godt være uenige om, hvor farligt et glas rødvin under graviditeten er. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig :biglove

Jeg elsker vores debatter herinde, fordi jeg ved at vi kan være hamrende uenige, og så alligevel snakke fornuftigt til hinanden. Jeg lærer rigtig meget af debatterne, og tit ender jeg også med at have ændret min egen mening - ikke nødvendigvis 180 grader - fordi der bliver argumenteret sagligt og ordentligt, og det sjældent bliver personligt.

Jeg tror også det handler om, at vi er et lille forum, hvor vi skriver meget i personlige tråde. De andre babyforums jeg har været på, har der ikke været personlige tråde, så man kender ikke rigtigt personerne bag. Her har man mulighed for at følge meget med i andres liv, og det tror jeg gør, at man har mere respekt for hinanden. Hvis jeg skriver noget grimt om en person, så er det ikke bare et profilnavn, men en person, jeg har fulgt - måske igennem længere tid, og har set billeder, læst fødselsberetninger og daglige opdateringer om, hvad der rør sig i personens liv.

Jeg føler at jeg kender de aktive brugere herinde ret godt.

Og så har jeg også en ide om, at det er fordi "standarten" herinde er ret høj. Jeg synes, sammenlignet med andre forums, at dem der er herinde har nogle gode værdier, er velformulerede og virker intelligente (ikke nødvendigvis på en mensa-agtig måde, men mere på den måde, at vi tænker over tingene og forstår sammenhænge). Vi tænker over tingene, går op i hvad der er godt og skidt for vores børn, og er åbne for ny viden.

Jeg synes sjældent man ser nogle herinde, der forsvarer en dårlig eller usund handling eller vane, har fx. aldrig set nogle skrive "jeg ryger, fordi jeg godt kan lide det, og så vil jeg sk*de på hvad folk mener om at det er usundt, når man er gravid", men vi kan godt være uenige om, hvor farligt et glas rødvin under graviditeten er.

Helt enig og så syntes jeg folk er "ægte".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun erklære mig enig i alt ovenstående. Jeg har også oplevet en virkelig ubehagelig, nedrig og usaglig omgangstone på andre forummer (både baby- og ikke babyrelaterede for den sags skyld), men er aldrig stødt på det herinde og det er jeg bare så glad og taknemmelig for. Her er så rart at være. Og fantastisk lærerigt. Tak, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER