Moar_til_4

Gode råd mod kvalme?

8 indlæg i dette emne

Hejsa..

Selvom det er ikke er første gang jeg er gravid, mangler jeg nogle gode råd mod kvalmen... Jeg syntes ikke der er noget der hjælper....

Jeg har fået akupunktur en gang og skal have igen om to dage. Jeg skal åbenbart være syg hver gang jeg er gravid...

Hvad gør i andre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet ud af cola eller iskold saft virker, samt mariekiks med lidt smør eller ost på fungere fint for mig her. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden selv at have nogen erfaring: seabands skulle virke for nogen. Jeg har også hørt godt om mandler og lakridser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden selv at have nogen erfaring: seabands skulle virke for nogen. Jeg har også hørt godt om mandler og lakridser.

Ja det sagde Sygeplejersken også da jeg var inde og få sat nåle i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig har følgende virket indimellem, for synes godt nok også kvalmen var meget værre denne gang.

mariekiks, saltlakrids, banan, te af frisk ingefær, kakao.

Masser af små måltider, og snacks konstant.

Håber det snart bliver bedre.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Selvom det er ikke er første gang jeg er gravid, mangler jeg nogle gode råd mod kvalmen... Jeg syntes ikke der er noget der hjælper....

Jeg har fået akupunktur en gang og skal have igen om to dage. Jeg skal åbenbart være syg hver gang jeg er gravid...

Hvad gør i andre???

Akupunktur var løsningen her. Men det har krævet 3 behandlinger før jeg kunne mærke effekten. Så hængningen og giv det en chance. Supplerer evt. med seabands mellem behandlingerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft rigtig stor glæde af nålene de tre andre gange... Og nu er der købt sea-bands... Så nu skal det bare virke så jeg kan leve nogenlunde normalt igen ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke de der seaband virkede, de gjorde kun ondt at have på. Men mælk, kakaomælk, og lyst brød det er simpelthen fantastisk mod kvalme. Man kan hurtigt blive fed I sin gravditet når man spiser kulhydrater hver femte min. for at holde kvalmen nede hehe..

 

Håber du finder en god løsning, så du ikke skal rende og være "syg" hele tiden:)

 

Jeg tænker tit at jeg ikke ville være foruden min kvalme, overdrevet træthed, ondt I lænden og sytten tissepauser gennem natten, for det er jo dejligt at man på den made kan mærke baby ligger derinde og udvikler sig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER