Haarup

kosttilskud for bedre sædkvalitet

6 indlæg i dette emne

Hej piger.

Min mand har nedsat sædkvalitet. Det er lykkes for os, at få en øko, for 3 år siden. og siden har der ikke været held. Vi vil begge gerne have en baby mere, og er begge kede af at det ikke er lykkes siden dengang.

 

Og nu vil jeg høre jer kloge kvinder om i kender til nogle kosttilskud som hjælper på mandens sædkvalitet.

Syntes jeg læste om det, for meget meget lang tid siden. og nu kan jeg ikke huske hvad det var.

Men vil så gerne bare gøre noget, for det hjælper ikke jo ikke det vo har prøvet de sidste tre år. Heller ikke selv om vi rammer ÆL og  :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det eneste, jeg lige umiddelbart har hørt om, er zink. Det skulle angiveligt øge fertiliteten hos både mænd og kvinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Min mand har nedsat sædkvalitet. Det er lykkes for os, at få en øko, for 3 år siden. og siden har der ikke været held. Vi vil begge gerne have en baby mere, og er begge kede af at det ikke er lykkes siden dengang.

 

Og nu vil jeg høre jer kloge kvinder om i kender til nogle kosttilskud som hjælper på mandens sædkvalitet.

Syntes jeg læste om det, for meget meget lang tid siden. og nu kan jeg ikke huske hvad det var.

Men vil så gerne bare gøre noget, for det hjælper ikke jo ikke det vo har prøvet de sidste tre år. Heller ikke selv om vi rammer ÆL og  :hump

B Daddy vitaminer skulle være gode, har jeg læst mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fiskeolie, zink, folinsyre og multivitamin. Ingen kaffe, cola og bacon (ved ikke hvorfor men stod i en eller anden avis artikkel) Min mand gik fra 2- 2,5 til 4 mio oprensede på den "kur". Det er stadigvæk ikke prangende men trods alt flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste for : q10, selen, zink og D vitamin (har Googlet meget, og syntes det var det jeg kunne læse mig til var bedst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen alkohol, stress og rygning er vigtigt. Han skal undgå for fedtet mad og for mange animalske proteiner. For meget sukker er heller ikke godt. Herudover fik vi at vide af klinikken, at min mand skulle tage zink, selen og multipille hver dag. Min mand gik fra 1,5-3 mill over knap en måned med den 'strategi'. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER