Dino123

Lidt smerte efter iui

4 indlæg i dette emne

Kan i mon lige fortælle lidt om, hvad i har oplevet efter iui?

Jeg fik behandling i fredags. Selve det med med at få det lagt op var ikke det større problem. Hun sagde, at hun prøvede at lægge det hele op. Lige efter det var lagt op, så fik jeg kraftig mens smerter. Det hjælp med det samme jeg kom af briksen og "vendte" rigtig. I løbet af fredagen havde jeg udflåd med gammelt blod i, hmmm... Jeg synes lige siden fredag, at jeg har haft spændinger i underlivet også selvom jeg bare ligger på sofaen. Det er dog værst idag. Hvad er jeres erfaring og hvad skal jeg forvente indtil testdag, som er om lææææænge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm... jeg kan ikke tale for andre, men for mig har der max været lidt ubehag ved inseminationen, men ikke mere. Og har ikke været ude for blod efter IUI udover mens. Men måske kan det godt være, at det sker for nogle.

Dog står der i de papirer, vi får ved IUI, at vi jeg skal kontakte klinikken, hvis jeg bløder inden mens- så måske skal du lige tale med dem?

Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været igennem et enkelt forsøg med IUI-H, og jeg oplevede lidt smerte/ubehag ved selve inseminationen og så oppustet mave, spændinger i maven og smerte nogle timer, hvor jeg havde det bedst med at ligge ned. Resten af dagen og de følgende dage husker jeg som ret normale... Måske en anelse lyserøde udflåd som følge af en dråbe blod fra inseminationen, men ellers ikke noget. Jeg krydser fingre for dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen er det en uge siden iui. Jeg synes, at jeg mærker meget i understellet, så har nærmest overbevist mig selv om, at det er lykkes... Den næste uge bliver lang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER