Mariamnm

Tomme skaller!!!! 3 forsøg uden held

6 indlæg i dette emne

Hej jeg er en pige på 27 år der har brug for at høre fra andre om de har været ude for det samme som mig. Jeg har været igennem 1 ivf og 3 icsi forsøg hvor jeg kun fik lagt et æg op den første gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er du kommet videre i din nye cyklus eller hvordan skulle dit nye iui forløb ske? Tænker på om scanning kan opmuntre med bedre resultat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet klogere lad os sige det sådan! Lægerne mener ikke jeg kan tåle medicinen osv. Og mener samtidig heller ikke at de her behandlinger er vejen frem for mig de planlægger nu en kikkert undersøgelse for at se om jeg bare skal have "ryddet" lidt op derinde også selv blive naturligt gravid igen derefter! Er godt nok forvirret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med dig og dit forlæb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! Det var da noget af en udmelding, kan godt forstå, at du er forvirret, men hvor fedt hvis det "bare" er det der skal ske! Hvornår kan du komme ind til oprydning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg afventer nu at blive indkaldt til en kikkertundersøgelse i maven for at se om det bare er en oprydning der skal ske... Altså har jo fået det før hvor jeg fik fjernet det endometriose væv jeg havde så det nok det de vil gøre igen.... En uge puha det jo lige om et øjeblik!!!! Krydser alt hvad jeg har for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER