Carcassonne

Valg af barnevogn

42 indlæg i dette emne

Har i valgt hvilken barnevogn som I skal have? :)

 

Vi er ved at købe en brugt Odder Classic i brun på X-dream stel, som jeg glæder mig meget til at skulle ud og se/hente på torsdag:) Ved godt at det er tidligt, men nu der var et godt tilbud  :).

8560-cf3c-46cb-92c4-1ab1ea1d0c4e.jpg?pre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes ikke at det er tidligt ;)

Vi har også købt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, den er godt nok flot! Tillykke med at have fundet den :). Vi køber en fra ny, jeg kan ikke huske mærket, men det er en fin standardbarnevogn med alt tilbehør. jeg tror, den hedder Fix.

Som sædvanlig kan jeg ikke få lov at kopiere billede ind :angry.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ikke valgt endnu.. synes stadig, det er lidt tidligt at begynde indkøbene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har tænkt os at købe en brugt BRIO kompakt plus, som vi også gjorde til den første (den var slidt op efter Charlie, så vi kan desværre ikke bruge den igen)

Men er så lige blevet lidt forelsket i en helt anden.... Nemlig en Flip Flap Kombivogn

http://www.dba.dk/kombivogn-mikado-liggemaal/id-1010778288/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også bestilt barnevogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii vi skal bestille vores Odder vogn i uge 44, min elskede mormor og morfar vil betale den og de kan bare slet ikk vente til de bliver oldeforældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt ny emmaljunga Edge vogn, og glæder mig til at skulle ud og trille med baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ikke valgt endnu.. synes stadig, det er lidt tidligt at begynde indkøbene :)

Bare husk, at der kan være laaaang leveringstid.!

Ved ikke, hvordan det er nu dog, men da vi købte vores barnevogn i første graviditet, var der 16 ugers leveringstid på Odder, så vi bestilte den kort efter MD scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare husk, at der kan være laaaang leveringstid.!

Ved ikke, hvordan det er nu dog, men da vi købte vores barnevogn i første graviditet, var der 16 ugers leveringstid på Odder, så vi bestilte den kort efter MD scanning.

Seriøst? Nå, så må vi vel hellere i gang med at kigge. Vi havde ellers planlagt at vente til januar udsalget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst? Nå, så må vi vel hellere i gang med at kigge. Vi havde ellers planlagt at vente til januar udsalget :(

 

Nok en god idé at kigge ihvertfald :) Vi har købt vores brugt, og så er der jo ikke leveringstid og jeg tror det afhænger meget af hvilket mærke som I ønsker :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst? Nå, så må vi vel hellere i gang med at kigge. Vi havde ellers planlagt at vente til januar udsalget :(

Om ikke andet, så kan I jo lige forhøre jer omkring leveringstider. Tror også det er meget forskelligt fra mærke til mærke.

Jeg husker det som om, at det er fordi Odders først bliver lavet, når man bestiller og dengang havde de hvert fald travlt. Mener hun sagde, at der normalt er 12-14 uger. Men det er jo 2 år siden, så meget kan have ændret sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da vi bestilte for en uge-14 dage siden var der 8-12 ugers leverings tid på odder. vi har bestilt vores til levering 1 måned før termin. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så må vi hellere se at komme ud at kigge. Vi ved slet ikke, hvad vi går efter.

Vi er egentlig ligeglade med hvad mærke det er, men den skal være god sikkerhedsmæssigt og miljømæssigt og så gerne et stort liggemål, så vi kan bruge den længe. Uh, en jungle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så må vi hellere se at komme ud at kigge. Vi ved slet ikke, hvad vi går efter.

Vi er egentlig ligeglade med hvad mærke det er, men den skal være god sikkerhedsmæssigt og miljømæssigt og så gerne et stort liggemål, så vi kan bruge den længe. Uh, en jungle..

 

Det er noget af en jungle :) Men vil foreslå jer at gå i babysam eller lignende og kigge og prøve at køre dem lidt rundt og så gå hjem og tænke over det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget af en jungle :) Men vil foreslå jer at gå i babysam eller lignende og kigge og prøve at køre dem lidt rundt og så gå hjem og tænke over det :)

Tak, det vil vi gøre :)

Så kan vi altid se bagefter, om de evt kan findes brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der egentlig nogle af jer, der ved, hvor længe sådan en barnevogn holder? Altså hvis nu man købte en fra ny, kan den så holde til 2-3 børn? Selvfølgelig ved jeg godt, at der er forskel på, hvordan de bliver brugt, men alligevel.

Tænker nemlig i forhold til hvad der bedst kan svare sig: at købe en helt ny (som koster åndssvagt mange penge), men som forhåbentlig kan holde til alle de børn, vi skal have. Eller om man skulle købe en brugt til en del billigere penge og så risikere, at den skal skiftes ud alligevel ved barn 2/3..

Åh, det er svært.

Og kan man se nogle steder, hvordan de klarer sig i diverse tests, uden at skulle tegne et abonnement af Tænk? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger jo at en Odder i dag holder til 4 børn og i ca 15 år, sef. Kan det være at dækkene skal skiftes men vi har bestilt et reseve hjul med til vores oddervogn (lufthjul) for 250 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger jo at en Odder i dag holder til 4 børn og i ca 15 år, sef. Kan det være at dækkene skal skiftes men vi har bestilt et reseve hjul med til vores oddervogn (lufthjul) for 250 kr.

Okay, så kunne det jo snildt være en fordel at købe ny.. eller evt en brugt, som kun har været brugt til et barn.

Hvad med emmaljunga? Nogen idé om det er det samme med dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder holder hvert fald godt og til flere børn.

De har langt liggemål og kan som udgangspunkt bruges til lur al den tid barnet sover til middag. Måske de faktisk er dem med længst liggemål.?

Jeg har hørt at emmaljunga hurtigt kan begyndte at hænge i stellet, men jeg har ik selv erfaring med dem. Jeg har kun deres klapvogn og den er fantastisk!!

Du skal også tænke på, hvor du bor og på hvilke underlag du oftest vil køre. Om det skal være med svingbare forhjul osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så kunne det jo snildt være en fordel at købe ny.. eller evt en brugt, som kun har været brugt til et barn.

Hvad med emmaljunga? Nogen idé om det er det samme med dem?

Min Emmaljunga vil godt kunne holde til nogle flere børn, jeg er dog nød til at sælge den, da den ikke kan være i vores ny indkøbte bil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en EmmaLjunga fra vores datter - godt nok i "Ferrari-rød", men den står nærmest som ny, og vi har været SÅ glade for den, så vi går ikke ud og bruger penge på en ny, selvom vi allerede nu har hørt de første kommentarer om "en lillebror i rød barnevogn - det kan man da ikke" ;)
Som supplement har vi købt en brugt EmmaLjunga tvillinge-kombivogn, da vores datter stadig er for lille til at gå lange ture selv. Så kan lillebror ligge i liften i den ene side og vores datter kan sidde som normalt i den anden side - så kan vi også komme ud med begge børn uden vi partout begge to er nødt til at tage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :)

vi har aftalt, at vi går ud og kigger i næste uge, så må vi se, hvad vi kommer frem til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så kunne det jo snildt være en fordel at købe ny.. eller evt en brugt, som kun har været brugt til et barn.

Hvad med emmaljunga? Nogen idé om det er det samme med dem?

Jeg er fra november gruppen. Vi har en emmaljunga Big Star suprême. Den har et liggemål på 97. Vi købte den brugt hvor den kun har været brugt til et barn og det kan man slet ikke se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået vores hjem! :loveshower Den er simpelthen så fin :7himmel. Vi skiftede mening lige i sidste øjeblik, da min gamle kammerat tilbød os en ny, næsten ubrugt Basson Grande Noble til 3.000,-. Nyprisen var 6.500,-, så det var jo vældig fint. Den er vildt smart og det hele følger med + noget ekstra. Skal først lige til at lære den at kende :). Og så er den lidt længere end normalt, de havde åbenbart et langt barn. Det er så HYGGELIGT at gå og kigge på den :bunny.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER