Elisamus

Hvilken autostol?

11 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne købe en autostol brugt, men hvilken skal man gå efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer an på behov og hvad pris i vil give.

Vi har valgt en brugt maxi cosi cabriofix...den var til at betale, og kan bruges med og uden isofix...hvilket vi har behov for grundet vi har en gammel bil uden isofix og en nyere med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ved man om man kan bruge isofix base i sin bil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ved man om man kan bruge isofix base i sin bil

Hvis den har isofix, kan du. Der sidder sådan nogle ringe i hver side af bagsædet mellem sæde og ryg. Der er som regel også sådan nogle små vaskemærke-lignende-mærker med "isofix" skrevet på.

d5uqRyb.png

På vores biler er ringene ikke så tydelige, men du kan mærke dem i kanten.

qaSNnbM.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - og vi havde Brio autostol med isofix baser. Vi ville have isofix, det er mere sikkert og meget hurtigere - og med to små, er det dejligt det er hurtigt og nemt.

Samtidig ville vi have nyt, af frygt for at de brugte fejlede noget, som sælgeren ikke oplyste. Og der er Brio noget af det, der er lettest at betale ;) Og de har været testvinder både herhjemme og var det stadig i Sverige, da vi købte - og i Sverige går de virkelig op i sikkerhed, så det synes vi, var et godt valg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en cybex anton 2 med isofix base, basen kan bruges som selebase igså, og stolen kan og sættes direkte i bilen uden base, jeg valgte den model fordi den var bedst i test i fdms blad sidste år i november.

Stolen kom så yderligere på bud til 1800 kr (inkl basen) fra ny mener jeg det var og så slog vi til.

Jeg er iøvrigt også mega glad for basen, det er mega praktisk og hurtig, click så den sat i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener Aton med base er på bud til 1200 nu her...måske i kan være heldige hvis i vil ha ny stol til billige penge og med gode testresultater :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener Aton med base er på bud til 1200 nu her...måske i kan være heldige hvis i vil ha ny stol til billige penge og med gode testresultater :-)

Hvor har du set den på tilbud henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske det var ønskebørn...de sagde nemlig til os i sommerferien at den ville komme på bud da den udgår pga. de nye modeller der er kommet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lige været i ønskebørn og ville have købt den, men de havde ikke en isofix base der passede, så hun vil prøve at skaffe den hjem til mig. men for stol og base 1499...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan lige se det var kære børn jeg var i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER