Sabi89

Det var det :´(

14 indlæg i dette emne

Hej de damer. 

 

Ja igår var jeg så ude for at få taget blodprøve, ifh. til en evt. graviditet, og jeg fik svar få timer efter og den var negativ.. 

 

Yderligere... 

Kort og hurtig info.. Vi har haft det lidt svært herhjemme den sidste måned, men vi fik snakket tingene igennem og blev enige om at vi skulle blive sammen og så klare ærterne sammen. 

Så yderligere, foruden den negative blodprøve, så valgte min forlovede at gå fra mig igår aftes.. 
Dette skyldtes min egen datter.. 

En lang historie der skal være kort.. 

 

Min datter er 3 år, og har en far der kan manipulere hende som det passer ham, og hun er så kommet hjem fra weekends samvær sidste weekend, og pludselig vender hun adfærdsmæssigt over for min forlovede igår, og det har vi prøvet 2 gange før, men denne gang var virkelig slem... 

Det var så dråben for min forlovede, og så kørte han ned til sine fugle med sin chef, og var væk i 7 timer.. Han kommer hjem og der gør han det forbi.. Jeg bor her stadig, indtil jeg finder noget andet til mig og min datter, men jeg har taget et meget ego. beslutning.. 

 

Jeg er så meget i gang med dette projekt baby, og jeg har en datter der virkelig gerne vil være storesøster og jeg har tænkte meget over det idag... Og jeg vil fortsætte min behandling, jeg kommer dog til at stå med to børn. 

1 barn som har en far, der er sug 

1 barn som ikke har nogen far - donorbarn min tidligere forlovede kan ikke få børn.. 

 

Undskyld min lange besked.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej de damer. 

 

Ja igår var jeg så ude for at få taget blodprøve, ifh. til en evt. graviditet, og jeg fik svar få timer efter og den var negativ.. 

 

Yderligere... 

Kort og hurtig info.. Vi har haft det lidt svært herhjemme den sidste måned, men vi fik snakket tingene igennem og blev enige om at vi skulle blive sammen og så klare ærterne sammen. 

Så yderligere, foruden den negative blodprøve, så valgte min forlovede at gå fra mig igår aftes.. 

Dette skyldtes min egen datter.. 

En lang historie der skal være kort.. 

 

Min datter er 3 år, og har en far der kan manipulere hende som det passer ham, og hun er så kommet hjem fra weekends samvær sidste weekend, og pludselig vender hun adfærdsmæssigt over for min forlovede igår, og det har vi prøvet 2 gange før, men denne gang var virkelig slem... 

Det var så dråben for min forlovede, og så kørte han ned til sine fugle med sin chef, og var væk i 7 timer.. Han kommer hjem og der gør han det forbi.. Jeg bor her stadig, indtil jeg finder noget andet til mig og min datter, men jeg har taget et meget ego. beslutning.. 

 

Jeg er så meget i gang med dette projekt baby, og jeg har en datter der virkelig gerne vil være storesøster og jeg har tænkte meget over det idag... Og jeg vil fortsætte min behandling, jeg kommer dog til at stå med to børn. 

1 barn som har en far, der er sug 

1 barn som ikke har nogen far - donorbarn min tidligere forlovede kan ikke få børn.. 

 

Undskyld min lange besked.. 

 

Puha! Hvor er jeg trist på dine vegne. Det var da en hurtig eskalerende historie  :o

Til trods for alt det du har været igennem, virker du til at være en stærk pige. Og jeg ønsker dig alt mulig hed og lykke, med at opnå din drøm.  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare som en rigtig hård dag og tid du går i møde, hvor jeg dog føler med dig :kram2

 

Jeg håber at I snarest finder noget andet at bo i, og at I hurtigt må få lidt fred og ro på følelserne og hverdagen igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder godt nok som en hård dag du har haft :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op..... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

 

Du skal helt og adeles ikke undskylde for noget som helst :kram2 Hvor er jeg ked af at læse din kæreste er gået fra dig og at du ikke er gravid. :(

 

Jeg tænker lidt, at nu din kæreste er gået, så er det måske meget godt at du ikke er gravid. Jeg ved godt at han ikke ville være biologisk far, men jeg tror det er rigtig sundt, at når du bliver alenemor til to, at det så er et aktiv valg du har taget.

 

Jeg kan godt forstå du fortsætter behandlingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil først sende dig et STORT kram. Det må være en sindssyg hård situation at stå i. Når det er sagt vil det så måske være en idé at vente med baby til du er på plads igen. Så du ikke står med flytning, treårig og evt kvalme og hvad ellers oveni hinanden.

Vi er herhjemme også sammenbragt familie og har haft mange ture hvor min datter har været SÅ strid overfor stedfar. Vores terapeut siger det er fordi biofar ikke er rigtig tilstede og ikke er far rollen moden. Hun er bange for at miste ham. Og derfor tester hun bonusfar på hvor grænsen er og om han smutter ligesom biofar. Terapeuten har mødt HELE familien. Efter fem år er der ro på. Men hold nu op en omgang til tider.

Ved godt vi er nogle andre, men det tog mange samtaler for min mand at forstå at den treårige pige, fireårige pige osv ikke var "ondskabsfuld" med overlæg.

Alt mulig held og lykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op! Sikke en mavepuster! Har ingen kloge ord, men vil ønske for dig at den næste tid ikke bliver for hård, og at du finder en god vej frem. Stort virtuelt kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg er så ked.. 

 

Jeg kan ikke holde det hele ud lige nu.. Jeg er splittet mellem 2 mennesker herhjemme.. 

Min datter er jeg sammen med når hun har fri fra børnehaven, men min x vil ikke være hjemme når hun er hjemme.. :(
Han har sagt i dag at han ikke vil være hjemme det næste lange stykke tid om aften, til maden osv. da jagten går ind i næste uge og han skal have det hele klart.. Han VIL ikke være sammen med os eller retter min datter.. 

 

Jeg har MÅSKE fået et lån på 20.000 kr. men det dækker kun indskuddet og den forudbetalte husleje, HVIS det er det hus jeg skal leje, der skal lige styr på nogle ting først og vi skal lige ind i huset og se det osv.. 

Men jeg står og har KUN
3 senge (1 tremmeseng, min egen seng og så en dum elevator seng som min mor mente min datter skal sove i, til trods for at jeg synes hun er for lille og den er FOR høj). 
Kommode til tøj,

Tøj selvf. 

Og så lidt legetøj....

Tv (gammelt stort et)
Tv bord 
DVD maskine 
DVD film... 

 

Jeg har muligvis fået et spisebord, et sofabord.. 

Men jeg kan slet ikke overskue alt det her 
Ang. lånet ved jeg først svar om 2 hverdage, jeg skal til jylland, lørdag til søndag og det kan jeg SLET ikke overskue.. 
Jeg elsker stadig den mand, og jeg har SÅ svært ved at acceptere at han er gået fra mig, og så pga. min datter. 

Jeg læste den tråd op som Solvej80 skrev, men det eneste han kom med af svar, var at han ikke vidste hvad han skulle sig for han havde jo sagt stop. 

 

Hans humør svinger som en gal og jeg har følelsen af bare at være her KUN for at passe dyrene og huset.. (Vi har sammen ca. 60 dyr, vi bor på en gård).. 
Det ene øjeblik vil han have os ud af døren gerne samme dag eller dagen efter, og det næste øjeblik vil han gerne have at vi bliver til han er 100 % stabil igen (han har brækket knæet, og har nu gået 6 uger med skinne på benet, så han skal snart starte genoptræning) 

Han siger han stadig elsker mig, og jeg elsker ham. Hvorfor kan han så ikke tag og give det en chance, for at jeg sammen med ham kan få hjælpen til min datter..?!!!.. 

Jeg er så gal og så ked. 

Jeg har mistet appetitten så meget at jeg kun spiser aftensmad, og det er kun lidt, og i dag har jeg slet ikke spist, kun drukket lidt.. 
Det holder jo for hunden da ikke, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg er ikke klar til at give slip på ham, jeg vil ikke.. jeg kan ikke.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en historie :(

Altså går han fra dig pga. din 3-årige datter? :blink Hvad kan så lille et barn dog gøre ved en voksen mand, som han kan tage så alvorligt? :unsure

Stort kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en historie :(

Altså går han fra dig pga. din 3-årige datter? :blink Hvad kan så lille et barn dog gøre ved en voksen mand, som han kan tage så alvorligt? :unsure

Stort kram til dig :kram

Jamen han fik nok.. Vi har været igennem en del ting og min datter har en far der kan manipulere med hende så det sparker god til.. 

Min x er naturvejleder, og dertil kræver det at han har REN børneattest.. 

Han er så bange for at min datters far vil komme med falske anklager og det kan koste hans arbejde og ry. 

Grunden til at han ikke ville mere, er fordi at min datter og jeg har "for mange" ting med os.. Min datter valgte tirsdag at give ham den kolde skulder, altså han måtte ikke røre hende, se på hende eller snakke til hende, og det var bare dråben for ham.. 

(Jeg er dybt ulykkelig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør mig rigtig ondt søde dig.. jeg håber du finder din vej snart igen og vælger din datter som er den vigtigeste men derfor er du stadig i sorg.. jeg vil tænke på dig og din datter . :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør mig rigtig ondt søde dig.. jeg håber du finder din vej snart igen og vælger din datter som er den vigtigeste men derfor er du stadig i sorg.. jeg vil tænke på dig og din datter . :kiss

Jeg vælger helt klart min datter, men jeg kan bare ikke forstå at han vil opgive os pga. det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vælger helt klart min datter, men jeg kan bare ikke forstå at han vil opgive os pga. det..

nej det er fuldstændig uforståelig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER