Majstot

Alternativ til gæstbog

6 indlæg i dette emne

Hej

 

Har brug for hjælp til alternativ til gæstebog til barnedåben - vil gerne have at gæsterne skriver noget til guldklumpen, men synes tit at der ikke bliver skrevet i en gæstebog (sådan var det i hvert fald til vores bryllup). Tænkte måske også på noget som man kan gå og kigge på og hygge sig med at læse og mindes en (forhåbentlig) skøn dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik skrevet hilsner på små kort, som så er stilet til Simon på hans 18 års fødselsdag. Vi har læst dem og synes at det er en vildt hyggelig ide.

Måske ikke den fedeste gave for en 18 årig knægt :lol men jeg synes at det er hyggeligt.

 

Jeg har klæbet nogle lommer ind i hans "Barnets bog" så de sidder i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille får en kuffert til hendes konfirmation, hvor der er alle hilsnerne fra gæsterne ved barnedåben. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres ideer

Manden og jeg har besluttet os for at gæsterne skal skrive hilsnerne på noget papir (har en ide med nogle æsker jeg skal have udviklet på) og så skal de sættes ind i en scrapbog sammen med billeder og tekst om dagen

Vores gæster skrev direkte ind i scrapbogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen hilsner, men jeg tegnede en elefant som holder et bundt balloner. Ballonerne er så gæsternes fingeraftryk (de har skrevet navn lige neden under).

Det blev rigtig fint :biglove og hænger nu på A's værelse og minder om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER