Sabi89

Hvor store er chancerne ca?? - inseminering & PCO

3 indlæg i dette emne

Hej derude. 

 

Jeg er blevet insemineret her d. 8 september, og jeg skal have taget blodprøve på tirsdag, næste uge, men jeg er så nervøs.. 

Det er første gang jeg skal igennem dette forløb og føler mig ikke helt sikker på så mange ting. 

 

Jeg har PCO og som sagt insemineret, dog ved donorsæd, som var i topkvalitet og vasket op (Tror jeg det hedder)

 

Men hvor store er chancerne egentlig når det er første gang og jeg har PCO??


Jeg tager fast Metformin, så har jeg taget nogle piller 2 stk. om dagen, lige efter min mens kom (ugen før jeg blev insemineret) og derefter tog jeg mine indsprøjtninger i 4 dage.. Det vil sige: Metformin hver dag, piller x 2 og så startede jeg op på mine indsprøjtninger onsdag d. 3 september og så 4 dage frem. Så blev jeg insemineret om tirsdagen d. 8 september.. 

 

Årh sikke et rod. 

Håber der er nogen der kan gemmeskue mit skriveri og hjælpe mig. 

Mange tak på forhånd herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej du

hvor er det spændende, jeg har ingen svar til dig vil bare ønske dig held og lykke, mon ikke det lykkes  :) ps hvis du er fra 89 som i dit navn så er du jo ung, det plejer at være en kæmpe fordel uanset problemstilling  :)

kh den halvgamle  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at have læst at succesraten er lidt højere når man bruger donorsæd. Kæmpe held og lykke til dig!!  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER