Katrinemus

Erfaring med Skejby fertilitetsklinik

7 indlæg i dette emne

Hej piger:)

Nogen der har været i behandling på Skejby, som vil dele deres erfaringer?

Tænker på måden man bliver mødt på derude? Behandlings forløb? Og generelt tonen derude?

Håber der er nogen der vil komme med input:) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der slet ikke nogen der har været omkring Skejby? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg har :)

Generelt har jeg været meget tilfreds :) de er søde og rare og ikke mindst dygtige! Der kan være en del ventetid, de er ikke så fleksible med hvilke tider du får og de er tit forsinkede. Men når først man er inde ved en er de rigtigt søde, svarer på alle spørgsmål og tager sig godt af dig. Og når først man er gravid er de rigtigt søde til at tage imod dig til akutscanning hvis man bløder.

Vigtigst af alt: resultatetet af anstrængelserne på Skejby er nu 10 måneder gammel og ligger og sover sødt ved siden af mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg har :)

Generelt har jeg været meget tilfreds :) de er søde og rare og ikke mindst dygtige! Der kan være en del ventetid, de er ikke så fleksible med hvilke tider du får og de er tit forsinkede. Men når først man er inde ved en er de rigtigt søde, svarer på alle spørgsmål og tager sig godt af dig. Og når først man er gravid er de rigtigt søde til at tage imod dig til akutscanning hvis man bløder.

Vigtigst af alt: resultatetet af anstrængelserne på Skejby er nu 10 måneder gammel og ligger og sover sødt ved siden af mig :)

Tusind tak for dine oplevelser derude, det er jo de reelle oplevelser som jeg kan bruge til noget:)

Må jeg spørge til hvor længe du var i behandling derude inden det lykkes?

Stort tillykke med resultatet blev så godt :kram

Det virker som et meget stort sted, og det kan jo både være godt og skidt:)

Edit: opdragede lige en grædende smiley som ikke var berettet!

Redigeret af Katrinekl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Katrine.

Jeg har indtil videre ikke været deroppe fysisk endnu, men min mand og jeg har været på venteliste i noget tid, og er nu endelig kommet til (jubii) :loveshower

Det er til behandlingsforløbet med ægsortering i lang protokol.

Men jeg må sige, at mit indtryk indtil videre har været meget positivt, da de altid tager sig tid til at besvare spørgsmål - og dem er der en del af, da jeg jo sjovt nok aldrig har stået i denne situation før.

Så jeg er også lidt spændt på at se, hvordan det er deroppe, da det netop er frygtelig stort på Skejby og pænt svært at finde rundt.

Men føler at jeg indtil videre er blevet "holdt godt i hånden" af dem, så er slet ikke bekymret over, ikke at blive modtaget godt deroppe.

Men hvis du vil, kan jeg godt opdatere dig på mit førstehåndsindtryk af dem, når jeg skal derop om et par uger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Katrine.

Jeg har indtil videre ikke været deroppe fysisk endnu, men min mand og jeg har været på venteliste i noget tid, og er nu endelig kommet til (jubii) :loveshower

Det er til behandlingsforløbet med ægsortering i lang protokol.

Men jeg må sige, at mit indtryk indtil videre har været meget positivt, da de altid tager sig tid til at besvare spørgsmål - og dem er der en del af, da jeg jo sjovt nok aldrig har stået i denne situation før.

Så jeg er også lidt spændt på at se, hvordan det er deroppe, da det netop er frygtelig stort på Skejby og pænt svært at finde rundt.

Men føler at jeg indtil videre er blevet "holdt godt i hånden" af dem, så er slet ikke bekymret over, ikke at blive modtaget godt deroppe.

Men hvis du vil, kan jeg godt opdatere dig på mit førstehåndsindtryk af dem, når jeg skal derop om et par uger?

Hej:)

Hvor dejligt for jer der endelig sker noget på ventelisten, det er dejligt når der gør det:)

Jeg vil meget gerne høre om din oplevelse deroppe, når du har været der fysisk:) men herligt du føler dig godt 'holdt i hånden' af dem:)

Skejby er blevet et kæmpe sted, og kan tænke on man kan forsvinde lidt i det store sted, at det personlige går lidt af det.

Pøj pøj og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Katrine.

Jeg har indtil videre ikke været deroppe fysisk endnu, men min mand og jeg har været på venteliste i noget tid, og er nu endelig kommet til (jubii) :loveshower

Det er til behandlingsforløbet med ægsortering i lang protokol.

Men jeg må sige, at mit indtryk indtil videre har været meget positivt, da de altid tager sig tid til at besvare spørgsmål - og dem er der en del af, da jeg jo sjovt nok aldrig har stået i denne situation før.

Så jeg er også lidt spændt på at se, hvordan det er deroppe, da det netop er frygtelig stort på Skejby og pænt svært at finde rundt.

Men føler at jeg indtil videre er blevet "holdt godt i hånden" af dem, så er slet ikke bekymret over, ikke at blive modtaget godt deroppe.

Men hvis du vil, kan jeg godt opdatere dig på mit førstehåndsindtryk af dem, når jeg skal derop om et par uger?

Hvordan gik det på Skejby? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER